امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۵۳:۳۸ - دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روزهای خوب “صادرات” در گیلان
گیلنا- به گفته رئیس سازمان صمت گیلان، میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل روند رشد ۳۵ درصدی داشته است. به گزارش گیلنا از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به رشد صادرات در هشت ماهه سال به میزان ۳۵ درصد اظهار کرد: با صادرات محصولات مختلف به ارزش ۴۱۲ […]

گیلنا- به گفته رئیس سازمان صمت گیلان، میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل روند رشد ۳۵ درصدی داشته است.

افزایش 35 درصدی صادرات گیلان نسبت به سال قبل

به گزارش گیلنا از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به رشد صادرات در هشت ماهه سال به میزان ۳۵ درصد اظهار کرد: با صادرات محصولات مختلف به ارزش ۴۱۲ میلیون و ۴۶۱ هزار دلار ؛ میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل روند رشد ۳۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به صادرات ۷۰۴ هزار تن کالا از گمرکات گیلان به کشورهای روسیه، آذربایجان، قزاقستان، بلاروس، گرجستان و اوکراین بیان کرد: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد که بیانگر خنثی‌سازی سیاست‌های خصمانه ی تحریمی است.

رئیس سازمان صمت گیلان از صادرات چمدانی بیش از ۱۳۱ تن کالا خبر داد و گفت: در قالب صادرات چمدانی به ارزش بیش از ۵۲۴ هزار دلار کالا صادر شده که به علت کاهش تردد مسافر به جهت شیوع بیماری کرونا با کاهش ۶۹ درصدی مواجه شده است.

دلق پوش با اشاره به واردات برخی از کالاهای ضروری و مواد اولیه مورد نیاز محصولات تولیدی کارخانجات تصریح کرد: این کالاها به میزان قریب به یک میلیون تن که اغلب آن، نهاده های دامی شامل جو، ذرت و گوشت بوده و محصولات صنایع شیمیایی شامل خمیر چوب  و کاغذ از چین، ترکیه، امارات، قزاقستان و روسیه وارد گیلان شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !