امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۴۴:۱۶ - سه شنبه ۲۵ آبا ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رفع تصرف ۷ هزار متر مربع از بستر سفیدرود
گیلنا –  رئیس اداره منابع آب آستانه اشرفیه با اشاره به تصرف هفت هزار متر مربع از زمین بستر رودخانه سفیدرود در این شهرستان، گفت: متصرف زمین را به مبلغ چهار میلیارد تومان فروخته بود. به گزارش گیلنا از آستانه اشرفیه محمد حسین کریمی با اشاره به شکایت اداره منابع آب شهرستان آستانه اشرفیه مبنی […]

گیلنا –  رئیس اداره منابع آب آستانه اشرفیه با اشاره به تصرف هفت هزار متر مربع از زمین بستر رودخانه سفیدرود در این شهرستان، گفت: متصرف زمین را به مبلغ چهار میلیارد تومان فروخته بود.

به گزارش گیلنا از آستانه اشرفیه محمد حسین کریمی با اشاره به شکایت اداره منابع آب شهرستان آستانه اشرفیه مبنی بر تصرف بخشی از بستر رودخانه سفیدرود در روستای سالستان، گفت: امروز با همراهی نیروی انتظامی و حکم قضائی هفت هزار متر مربع از زمین‌های بستر این رودخانه در این منطقه رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این اراضی توسط شخصی تصرف شده بود، گفت: اداره منابع آب برای حفظ حقوق بیت‌المال و آزادسازی بستر و حریم رودخانه‌ها، کانال‌ها و برکه‌های طبیعی برخورد قاطع انجام می‌دهد.

رئیس اداره منابع آب آستانه اشرفیه افزود: متصرف این زمین را محصور کرده و به مبلغ چهار میلیارد تومان به شخص دیگری فروخته بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !