امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۲۵:۴۰ - دوشنبه ۱۰ آبا ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهتمام ویژه منطقه آزاد و بسیج رسانه گیلان برای ابوذر هفتم
گیلنا- رئیس بسیج رسانه استان گیلان ظرفیت ها و جایگابا ه ملی منطقه آزاد انزلی در عرصه اطلاع رسانی و رسانه ای کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم همکاری های سپاه قدس گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی به فرهنگ سازی و بازتولید محورهای جشنواره ابوذر منجر شود. مهدی پارسا در گفت‌وگو با  گیلنا […]

گیلنا- رئیس بسیج رسانه استان گیلان ظرفیت ها و جایگابا ه ملی منطقه آزاد انزلی در عرصه اطلاع رسانی و رسانه ای کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم همکاری های سپاه قدس گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی به فرهنگ سازی و بازتولید محورهای جشنواره ابوذر منجر شود.

مهدی پارسا در گفت‌وگو با  گیلنا با اشاره به نشست هماهنگی برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، بیان کرد: در این نشست به نقاط ضعف و قوت جشنواره ششم که با همکاری هم انجام شده بود پرداخته شد و برای برگزاری باشکوه تر جشنواره هفتم بحث و تبادل و نظر شد.
وی با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی، اضافه کرد: یکی از رسالت های مهم رسانه بیداری و هوشیاری جامعه بوده که می طلبد دراین اقدامات مستمری صورت گیرد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان، برگزاری چنین جشنواره هایی را منجر به دانش افزایی و گسترش آگاهی در جامعه دانست و اظهار کرد: رسانه ها و خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات می بایست اخلاق حرفه ای و اجتماعی را سر لوحه قرار دهند و در راستای آگاهی بخشی در جامعه تمام تلاششان را بکار گیرند.
پارسا با اشاره به بخش های مختلف جشنواره ابوذر، بیان کرد: خبرنگاران و رسانه ها می توانند در بخش های خبر، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک و عکس در هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر شرکت کنند.
وی با اشاره به تجربه خوب و ارزشمند ششمین دوره جشنواره ابوذر با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی، گفت: امید است تجربه خوب همکاری دو نهاد در برگزاری ششمین دوره، این جشنواره در دوره هفتم نیز به نحو مطلوب و رسانه پسند اجرا شود.
رئیس بسیج رسانه استان گیلان ظرفیت ها و جایگابا ه ملی منطقه آزاد انزلی در عرصه اطلاع رسانی و رسانه ای کشور مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم همکاری های سپاه قدس گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی به فرهنگ سازی و بازتولید محورهای جشنواره ابوذر منجر شود.
به گفته پارسا آخرین‌ مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ می باشد.

گفته می شود، امیدآفرینی (مطالبه‌گری و الگوسازی)، مردمی کردن دفاع و امنیت(امنیت پایدار)، روحیه جهادی و انقلابی (الگوهای اقدام انقلابی و روحیه جهای در بسیج)،آ سیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از محورهای جشنواره مزبور می باشند.
لازم به ذکر است، آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهد داشت که از ابتدای دی‌ماه ۹۹ تا ۲۵ آذر سال ۱۴۰۰ در رسانه منتشرشده و هر خبرنگاری تنها می‌تواند پنج اثر به جشنواره ارسال کند و آثار را تا ۲۵ آذر ۱۴۰۰ تنها به سایت www.AbozarGilan.ir ارسال کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !