امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۰۴:۳۹ - پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان تامین کننده مواد اولیه تولید مبل کشور
به گزارش گیلنا از رشت  افسانه محرابی مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت در جریان سفر به گیلان پس از بازدید واحدهای نساجی و سلولزی گیلان پای صحبت مدیران این بخش نشست و در پاسخ به برخی از مطالبات و نظرات آنان؛ اظهار داشت: هدف سفرم به گیلان در جریان قرار گرفتن چالش‌های […]

به گزارش گیلنا از رشت  افسانه محرابی مدیرکل دفتر نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت در جریان سفر به گیلان پس از بازدید واحدهای نساجی و سلولزی گیلان پای صحبت مدیران این بخش نشست و در پاسخ به برخی از مطالبات و نظرات آنان؛ اظهار داشت: هدف سفرم به گیلان در جریان قرار گرفتن چالش‌های صنعتگران استان از نزدیک و پیگیری و تامین مواد اولیه زنجیره تولید آنها و مرتفع کردن برخی مشکلات است.
افسانه محرابی از وجود ظرفیت‌های مناسب نساجی و سلولزی در کنار سایر فعالیت‌های صنعتی سخن گفت و ادامه داد: مشکلات واحد های سطح ملی از مراجع مرتبط پیگیری خواهد شد تا بتوانیم برخی از صنایع را به رقابت‌پذیر شدن بازگردانیم و از وضعیت زیان دهی خارج نماییم.
وی از لزوم تامین مواد اولیه تولید کنندگان مبل کشور از محصول ام دی اف خام گیلان با ایجاد فضای فروش مناسب خبر داد و گفت: ما می‌توانیم با همکاری تولیدکنندگان نئوپان و MDF خام، محصولات آنها را برای استفاده در صنعت مبل سازی و زیر مجموعه آن هماهنگ نماییم و با این روش هم نیاز آنها تامین شود و هم بازار فروش اوراق فشرده نیز با ایجاد مرکز فروش عرضه مستقیم محصولات با همکاری کارخانجات و تولید کنندگان ام دی اف رونق یابد.
مدیرکل صنایع نساجی پوشاک و سلولزی وزارت صمت بررسی در خصوص مشکل تامین مواد اولیه صنایع کیسه بافی گیلان گفت: چنانچه این واحدها با تامین مواد پتروشیمی داخلی با مشکل مواجه هستند می‌توانند با مکاتبه با ما و پیگیری از طریق دفتر تخصصی صنایع پتروشیمی وزارت صمت تدابیر لازم برای رفع مشکل آن ها اتخاذ گردد.
گفتنی است؛ مدیرکل دفتر صنایع نساجی پوشاک و سلولزی وزارت صمت در سفر دو روزه؛ از واحدهای صنعتی بازیابان محرر، آبفران شمال/ کیسه بافی ثمین/ تافته آرین / گروه صنعتی آرین سعید/ ریسندگی خاور / ریسندگی و بافندگی فومنات و شرکت پوشش؛ به اتفاق رئیس سازمان صمت استان بازدید نمود و درنشستی جهت هم اندیشی و بررسی چالشهای این صنایع با مدیران و اعضاء انجمن آنها با حضور کارشناسان تخصصی این بخش، شرکت کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !