امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۴۲:۱۳ - دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان عاری از هر گونه طاعون!
مدیرکل دامپزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ موردی از طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان مشاهده نشده، گفت: کارشناسان دامپزشکی گیلان به‌طور مرتب در حال رصد و پایش بیماری در دام‌های اهلی استان هستند. به گزارسهراب عاقبتی با اشاره به اینکه بیماری طاعون سال‌هاست ریشه‌کن شده، اظهار کرد: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک نیز […]

مدیرکل دامپزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ موردی از طاعون نشخوارکنندگان کوچک در استان مشاهده نشده، گفت: کارشناسان دامپزشکی گیلان به‌طور مرتب در حال رصد و پایش بیماری در دام‌های اهلی استان هستند.

ردی از طاعون نشخوارکنندگان کوچک در گیلان وجود ندارد

به گزارسهراب عاقبتی با اشاره به اینکه بیماری طاعون سال‌هاست ریشه‌کن شده، اظهار کرد: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک نیز قابل سرایت به انسان نیست.

 وی با بیان اینکه مردم گیلان نباید نگران سرایت بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک به دام‌هایشان باشند، گفت: حدود ۹۰ درصد از جمعیت دامی حساس گیلان علیه این بیماری مایه‌کوبی شده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی گیلان از رصد مداوم دام‌های اهلی در استان خبر داد و افزود: کارشناسان دامپزشکی گیلان به‌طور مرتب در حال رصد و پایش بیماری در دام‌های اهلی استان هستند.

عاقبتی با اذعان به اینکه تاکنون گزارشی از محیط‌زیست مبنی بر مشاهده بیماری در حیات‌وحش استان دریافت نشده، گفت: عامل این بیماری ویروسی است که نشخوارکنندگان کوچک را درگیر می‌کند و قابلیت سرایت به انسان را ندارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !