امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۳۸:۱۰ - جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرکت “تبیین” خنثی‌کننده‌ توطئه‌ دشمن است
ایران برای حفظ امنیت خود مماشات نمی‌کند امام‌جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا از دولت‌های ضعیف منطقه مثل ترکیه، ارمنستان و آذربایجان استفاده می‌کند تا به اهداف خود برسد، گفت: ایران باوجود رتبه اول در روابط بین همسایگان و توجه به حسن هم‌جواری اما در امنیت خود مماشات نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از […]

ایران برای حفظ امنیت خود مماشات نمی‌کند

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا از دولت‌های ضعیف منطقه مثل ترکیه، ارمنستان و آذربایجان استفاده می‌کند تا به اهداف خود برسد، گفت: ایران باوجود رتبه اول در روابط بین همسایگان و توجه به حسن هم‌جواری اما در امنیت خود مماشات نخواهد کرد.

ایران برای حفظ امنیت خود مماشات  نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با اشاره سالروز هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه آنان اظهار کرد: در روز اربعین امسال، رهبر انقلاب با دانشجویان به صورت ویدیو کنفرانس دیدار داشته و نکات سودمندی را مطرح کردند.

وی با تأکید بر توجه به مسئله تبیین از نگاه رهبر معظم انقلاب گفت: این مسئله تبیین بود که مردم ایران اسلامی با صلابت در مقابل قدرت‌های پوشالی دنیا ایستاده‌اند و آنان را به‌زانو درآوردند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به فرایند تاریخی مسئله تبیین تصریح کرد: خیلی از حقایق وجود دارد که باید تبیین شود، در قبال این حرکت گمراه‌کننده‌ای که به سمت ملّت ایران سرازیر است باید اقدام کرد لذا تأثیرگذاری بر افکار عمومی که یکی از هدف‌های بزرگ دشمنان ایران و اسلام و انقلاب اسلامی است لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه مبهم نگه‌داشتن افکار و رها کردن اذهان مردم و بخصوص جوان‌ها از برنامه‌ها و اهداف شوم دشمن است، گفت: حرکت تبیین خنثی‌کننده‌ توطئه‌ دشمن و نقش بر آب کردن نقشه‌های آنان است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اضافه گویی‌های برخی از سران کشورهای همسایه افزود: این اضافه گویی‌ها کار آن‌ها نیست و آن‌ها در ادامه رفتار شیطانی آمریکا عمل می‌کنند چراکه آمریکا اراده کرده در آسیای میانه برای خود جای پایی پیدا کند.

فلاحتی با بین اینکه آمریکا از دولت‌های ضعیف منطقه مثل ترکیه، ارمنستان و آذربایجان استفاده می‌کند تا به اهداف خود برسد، خاطرنشان کرد: بیش از یک قرن است بین آذربایجان و ارمنستان اختلاف هست و آمریکا فکر کرده با یک توافق‌نامه حل می‌شود و می‌تواند به اهداف شوم خود برسد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به واکنش برخی غرب‌گرایان نسبت به اعلام موضع امامان جمعه مناطق مرزی گفت: بعضی از نمایندگان ولی‌فقیه صحبتی می‌کنند و غرب‌گرایان داخلی واکنش نشان می‌دهند اما دنیا بداند که اگرچه صبر ایران مشهود بوده و باوجود رتبه اول در روابط بین همسایگان و توجه به حسن هم‌جواری اما در امنیت خود مماشات نخواهد کرد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه ۶ میلیون شیعه در آذربایجان در حال زندگی است و تاکنون ایران اراده نکرده تا از این ظرفیت انسانی استفاده کند، افزود: ایران به حفظ مناطق ارضی و دوری از التهاب مردم این سامان می‌اندیشد و آذربایجان و ترکیه باید این موضوع را بداند.

وی با اشاره به کودتای ایجادشده در ترکیه و آرامش ایجادشده در منطقه به دلیل رشادت‌های سردار سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی از صبر مثال‌زدنی برخوردار است اما در ایجاد امنیت خود هیچ‌گونه مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !