امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۴۷:۵۴ - پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرداخت صدقه در گیلان با کد QR ممکن می شود
گیلنا- به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صندوق‌های صدقات خانگی، نیکوکاران گیلانی از این ‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند. به گزارش گیلنا از رشت، عباس اهرابی  با اشاره به اجرای طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR در […]

گیلنا- به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صندوق‌های صدقات خانگی، نیکوکاران گیلانی از این ‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند.

طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR در استان گیلان اجرا می‌شود

به گزارش گیلنا از رشت، عباس اهرابی  با اشاره به اجرای طرح پرداخت صدقه از طریق کد QR در گیلان اظهار کرد:  کمیته امداد امام خمینی (ره) درصدد است از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی به‌ویژه در شرایط سخت کرونایی برای دریافت کمک‌های مردمی اقدام کند، لذا با تولید کدهای QR برای تمامی مشترکین صنادیق صدقات خانگی، نیکوکاران ازاین‌پس می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه با تولید و چاپ لیبل های QR برای ۲۴۰ هزار صندوق و نصب آن‌ها طی هفته‌های آتی توسط نیروهای مشارکت و مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان، امکان پرداخت از این طریق برای مشترکان فراهم خواهد شد، افزود: خیّران می‌توانند با نصب “اسکنر بارکد” بر روی گوشی همراه با استفاده از دوربین کد QR را اسکن کرده تا گوشی به‌طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به واردکردن مبلغ موردنظر اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با تأکید بر اینکه از این پس یکی از راه‌های مساعدت‌ها و نذورات خیّرین از طریق اسکن کد QR نصب شده بر روی صنادیق و همچنین بنر‌های نصب شده در معابر و ادارات خواهد بود، گفت: عدم نیاز به مراجعه حضوری و پیشگیری از انتقال بیماری‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهم مزایای اجرای این طرح است.

اهرابی، با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی از طریق سامانه (ussd) از دیگر روش‌های پرداخت صدقه است، بیان کرد: این سامانه بر روی تمام سیم‌کارت‌های (دائمی و اعتباری) فعال است و کافی است خیّرین کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* را شماره‌گیری کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با بیان اینکه صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود، افزود: به‌هیچ‌عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

وی، با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات، گفت: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !