امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۳۳:۱۱ - پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رویکرد انقلابی و جهادی راهکار حل مشکلات است
گیلنا-  امام جمعه لوشان با اشاره به اینکه عده ای تمام امور کشور را به کدخدا گره زده بودند، گفت: شهدا به ما نشان دادند که رویکرد انقلابی و جهادی و مقاومت راهکار حل مشکلات است. به گزارش گیلنا از رشت حجت الاسلام علی اکبر بابایی در یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار در سیمان خزر، […]

گیلنا-  امام جمعه لوشان با اشاره به اینکه عده ای تمام امور کشور را به کدخدا گره زده بودند، گفت: شهدا به ما نشان دادند که رویکرد انقلابی و جهادی و مقاومت راهکار حل مشکلات است.

به گزارش گیلنا از رشت حجت الاسلام علی اکبر بابایی در یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار در سیمان خزر، با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس کتاب زرین و گرانبهایی است که به انقلاب و نظام آبرو و عزت داد و شهدا، رزمندگان و ایثارگران راویان و پیام آوران اصلی این عزتمندی هستند.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه شهدا نورانی بخش همه محافل و هدایتگر امور هستند، گفت: بهره گیری از یاد و نام شهدا در هر کوی و برزنی نشانه عزتمندی و راه سعادت ملت ایران است.

وی با تاکید بر مسئولیت همگان در قبال خون شهدا، تصریح کرد: همه ما در قبال خون و حرکت شهدا مسئول هستیم و در هر لباسی که قرار داریم باید تفکر، نگرش و حرکت ما شهدایی باشد.

حجت الاسلام بابایی، استمرار راه امامین انقلاب و شهدای گرانقدر را رمز جاودانگی این انقلاب دانست و بیان کرد: مقاومتی که ایران اسلامی در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشت در تاریخ بی نظیر است.

وی با بیان اینکه ما وارث شهدا هستیم، افزود: با ارث شهدا و با هدایت امامین انقلاب کشتی انقلاب اسلامی به سر منزل مقصود خواهد رسید.

امام جمعه لوشان با تاکید بر لزوم آمادگی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج)، تصریح کرد: بر ما وظیفه است از هم اکنون برای قرارگیری در رکاب امام زمان (عج) تمرین ظهور کنیم و گذشت ۴۳ سال عمر با برکت انقلاب فرصتی مغتنم برای تمرین مدیریت ولایت بود.

وی با بیان اینکه عده‌ای چشم به کدخدا دوختند، اظهار کرد: روش و منش شهدا می‌گوید که می‌توان با رویکرد انقلابی و جهادی، مقاومت و تلاش مجاهدانه تمام قدرت‌های پوشالی را شکست داد اما برخی‌ها با فاصله گیری از مکتب شهدا، چشم به کدخدا دوختند.

حجت الاسلام بابایی با اشاره به خوشبین بودن برخی‌ها به آمریکا و اروپا، اضافه کرد: شرایط به گونه‌ای شده بود که برخی‌ها آب خوردن مردم را به کدخدا گره زده بودند و سرانجامشان هم نافرجام شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !