امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۵۳:۵۱ - پنج شنبه ۲۵ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نقش رسانه در گسترش حجاب اثربخش است
گیلنا- به گفته عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی رسانه‌ها باید در مقوله حجاب به آموزش خانواده بسیار توجه شود زیرا خانواده پایگاه اول تربیتی فرزندان است. به گزارش  گیلناز از رشت، هاجر تحریری نیک صفت در اختتامیه جشنواره چندرسانه‌ای گوهر ناب در سالن اجتماعات حسینیه شاهد و ایثار بنیاد شهید با بیان اینکه حجاب انسان […]

گیلنا- به گفته عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی رسانه‌ها باید در مقوله حجاب به آموزش خانواده بسیار توجه شود زیرا خانواده پایگاه اول تربیتی فرزندان است.

رسانه‌ها در مقوله حجاب به آموزش خانواده توجه کنند/ اسامی برگزیدگان جشنواره گوهر ناب

به گزارش  گیلناز از رشت، هاجر تحریری نیک صفت در اختتامیه جشنواره چندرسانه‌ای گوهر ناب در سالن اجتماعات حسینیه شاهد و ایثار بنیاد شهید با بیان اینکه حجاب انسان را از تباهی دور کرده و باعث حفظ حیا و ارزش واقعی اسلامی می‌شود، اظهار کرد: دین اسلام تأکید ویژه‌ای به حفظ عفاف و حجاب به مردم دارد که با رعایت عفاف و حجاب خود جامعه را از افتادن در منجلاب تباهی و فساد حفظ کنند.

وی با اشاره به برنامه استکبار برای کمرنگ جلوه دادن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: همین جایگاه ارزشی حجاب در جامعه است که سبب شده دشمنان اسلام، همواره با دسیسه‌ها و توطئه‌های پنهان و آشکار، به‌ویژه در قالب جنگ نرم، مبحث عفاف و حجاب را هدف گرفته و به دنبال رخنه ایجاد کردن در باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان این مرزوبوم باشند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه روح عفاف موجب کنترل رفتار و رعایت وقار و متانت بانوان می‌شود، تصریح کرد: روح عفاف در کنترل رفتار و رعایت وقار و متانت خلاصه می‌شود، اگر به پوشش ظاهری بسنده شود و ملکه‌ی تقوای رفتاری در زن به وجود نیاید، حجاب و درواقع، حیای زن مانند کالبدی بی‌روح خواهد بود.

نیک صفت با تأکید بر لزوم توجه به بازگو کردن فرهنگ و فلسفه حجاب در جامعه بیان کرد: باید فلسفه حجاب به دختران گفته شود زیرا بسیاری از آنان با این فرهنگ و فلسفه آگاه نیستند و استکبار با استفاده از این ضعف در تلاش برای نفوذ فرهنگی در کشور است.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد نقش رسانه در گسترش مقوله حجاب را بسیار مؤثر دانست و افزود: رسانه‌ها باید در مقوله حجاب به آموزش خانواده بسیار توجه شود زیرا خانواده پایگاه اول تربیتی فرزندان است.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !