امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۸:۱۷ - یکشنبه ۲۱ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادداشت/ نظرعلی علیزاده؛
وحدت کلمه برای یک انتخاب مهم در گیلان
به گزارش گیلنا زا رشت، نظر علی علیزاده  فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت؛ بارها گفته ام بازهم می گویم وحدت و انسجام عامل موفقیت و پیروزی است. در روزهایی که تب انتخاب استانداران در کشور بالاست و همه در انتظار انتخاب و استقرار نماینده عالی دولت در استانها می باشند. تعداد زیادی از […]

به گزارش گیلنا زا رشت، نظر علی علیزاده  فعال سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت؛ بارها گفته ام بازهم می گویم وحدت و انسجام عامل موفقیت و پیروزی است.
در روزهایی که تب انتخاب استانداران در کشور بالاست و همه در انتظار انتخاب و استقرار نماینده عالی دولت در استانها می باشند. تعداد زیادی از اسامی افراد در لیست هایی در فضای مجازی و یا در جلسات مختلف جریانات سیاسی و یا با تهیه طومار و ارتباط گیری شنیده و دیده می شود. این شرایط از چند منظر قابل دقت و توجه می باشد .
۱_افرادی در خودشان این توانمندی را احساس می کنند که با وجود مشکلات و نیازها و کمبودها می توانند استان را مدیریت کنند و مشکلات را رفع نمایند، بسیار ارزشمند و قابل تحسین می باشد. و استان باید به داشته های خود افتخار نماید.
۲_ تکثر گزینه ها برای تصمیم گیران برای انتخاب دست باز تری را فراهم می نمایند تا با بررسی بین گزینه های مختلف، افرادی که توانمندی بیشتری دارند انتخاب و پیشنهاد نمایند.
۳_معرفی افراد توانمند از طرف شخصیت ها و گروه ها و جریانات سیاسی از منظر خودشان برای تصدی این مسئولیت خطیر امری پسندیده و قابل تقدیر است.
۴_ اینکه دولت سیزدهم به اجماع همه ی تاثیر گذاران بومی در استانها در کمک به انتخاب افراد شایسته این جایگاه اهمیت خاصی قائل می باشد البته بدور از سهم خواهی که اینگونه است. ارزشمند و ستودنی می باشد.
۵_برای به اجماع رسیدن نیازمند به توجه به منافع عمومی با عبور از منافع شخصی و گروهی و جریانی و هر گونه سهم خواهی عوامل موثر در تعیین گزینه ها برای تصدی این پست اجرایی استان می باشد. که انتظار است در همه‌ی موثرین باشد.
۶_ باتوجه زمان اندک برای انتخاب استانداران توسط دولت پیشنهاد می گردد، با تشکیل یک مجمع از همه‌ی موثرین در یک مکان و یا بصورت گروه، گروه با نظارت نماینده محترم ولی فقیه در استان یا هیئتی زیر نظر ایشان، اقدام به شناسایی۳ تا ۴ نفر از افراد شایسته نموده و به وزارت کشور برای انتخاب استاندار استان پیشنهاد گردد.
۷_ پس از ارائه پیشنهاد به وزارت کشور، لازم است کمیته ای انتخاب تا بصورت فعال پیگیری لازم را در تهران داشته باشند.
ان‌شاءالله با عنایت حضرت حق( جل و اعلا) و مولایمان حضرت ولی عصر (عج) آنچه خیر دین و دنیا و آخرت عنایت فرمایید.
سرباز کوچک ولایت
نظر علی علیزاده

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !