امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۰۱:۳۵ - یکشنبه ۲۱ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترک فعل مدیران شهری رشت برخورد قضایی شود
گیلنا–رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بسیاری از پُل‌های عابر پیاده مکانیزه در شهر دچار خرابی آسانسور هستند، گفت: تَرک فعل مدیران شهرداری رشت در موضوع پُل‌های عابر پیاده مکانیزه در این شهر از طریق دستگاه قضا در دست پیگیری است تا درس عبرتی برای دیگران شود. به گزارش  گیلنا از رشت، […]

گیلنا–رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بسیاری از پُل‌های عابر پیاده مکانیزه در شهر دچار خرابی آسانسور هستند، گفت: تَرک فعل مدیران شهرداری رشت در موضوع پُل‌های عابر پیاده مکانیزه در این شهر از طریق دستگاه قضا در دست پیگیری است تا درس عبرتی برای دیگران شود.

پیگیری قضایی تَرک فعل مدیران شهرداری رشت در موضوع پُل‌های مکانیزه عابر پیاده

به گزارش  گیلنا از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه بسیاری از پُل‌های عابر پیاده مکانیزه در شهر رشت دچار خرابی آسانسور هستند، اظهار کرد: اجرای پُل‌های عابر مکانیزه در رشت در دوران فعالیت شورای چهارم با سرعت در سطح شهر قوت گرفت و براساس قرار داد BOT قرار بود بهره‌برداری از آن برای مدت زمانی مشخص در اختیار شرکت پیمانکار قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری و تعمیر تجهیزات پل‌های عابر پیاده مکانیزه نیز براساس مفاد قرارداد بر عهده شرکت پیمانکار است، افزود: قرار بود پس از مدت زمان منعقد شده در قرارداد، این تجهیزات به صورت اُورهال شده به شهرداری رشت باز پس گردانده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به رو به اتمام بودن قراردادهای مربوط به پُل‌های عابر پیاده مکانیزه در رشت اشاره کرد و گفت: قراردادهای منعقد شده در نهایت تا پایان اسفندماه سال جاری به اتمام می‌رسد و پس از آن شهرداری رشت پیرامون واگذاری آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

کارگرنیا با انتقاد از تَرک فعل برخی از مدیران شهرداری رشت پیرامون وضعیت پُل‌های عابر پیاده مکانیزه در رشت بیان کرد: متاسفانه برخی از همکاران شهرداری رشت در این باره تَرک فعل کرده‌اند و این موضوع را به نمایندگی از همکاران شورایی، در مراجع قضایی مطرح و طرح شکایت کرده‌ایم.

وی با تاکید به اینکه حفظ بیت‌المال باید همواره مورد توجه باشد، تصریح کرد: ترک فعل و عدم نظارت مدیران مربوطه شهرداری رشت به عملکرد شرکت پیمانکار در موضوع پُل‌های عابر پیاده مکانیزه از طریق دستگاه قضا در دست پیگیری است تا به درس عبرتی برای دیگران تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه توسعه پُل‌های عابر پیاده مکانیزه در رشت در دستور کار است، افزود: این مهم در دوران فعالیت شورای چهارم به تصویب رسید و متاسفانه در زمان خدمت شورای پنجم رشت به خوبی اجرایی نشد اما شورای شِشُم رشت این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند تا هم شرایط عبور و مرور برای شهروندان تسهیل و هم اینکه تردد خودروها با سرعت بیشتری انجام شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !