امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۵۵:۴۸ - جمعه ۱۲ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولان حرف و عملشان را یکی کنند
گیلنا- امام جمعه رشت با اشاره به آسیب دیدن اعتماد مردم به مسئولان در سال های اخیر، گفت: مسئولان برای ترمیم اعتماد مردم باید حرف و عمل را یکی کنند. به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت، اظهار کرد: از دیدگاه رهبری […]

گیلنا- امام جمعه رشت با اشاره به آسیب دیدن اعتماد مردم به مسئولان در سال های اخیر، گفت: مسئولان برای ترمیم اعتماد مردم باید حرف و عمل را یکی کنند.

به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیئت دولت، اظهار کرد: از دیدگاه رهبری اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت‌ها است که در سال‌های اخیر این اعتماد آسیب دیده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم باید تلاش کند تا اعتماد کمرنگ شده مردم به مسئولان را بازگرداند، گفت: بازگشت و ترمیم اعتماد مردم در گرو یکی بودن حرف و عمل مسئولان است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در نظام مقدس اسلامی محور همه فعالیت‌ها محور هستند، افزود: حکومتی که مردم را نداشته باشد قطعاً حیات سیاسی آن دچار مشکل می‌شود.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهل سال گذشته اشاره و تأکید کرد: قطعاً می‌توانستیم موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم اما به دلیل چشم دوختن برخی مسئولان به کشورهای خارجی آسیب‌هایی به روند پیشرفت کشور وارد شد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه مسئولان باید جهادی و انقلابی برای حل مشکلات کشور اقدام کنند، ادامه داد: حضور میدانی در میان مردم می‌تواند به شناخت مشکلات و حل آن کمک کند.

وی همچنین بر ضرورت وجود نظارت در همه امور تأکید و با بیان اینکه عدم نظارت آسیب‌های فراوانی را به کشور وارد کرد، افزود: در استان گیلان نبود نظارت بر اجرای برخی پروژه‌ها سبب شده تا این طرح نیمه کاره رها شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان بعد از ۲۰ سال اشغالگری اشاره و اظهار کرد: این باید برای فریب خوردگان داخلی درس عبرتی باشد که حضور آمریکا در هر کشوری چیزی به جز فقر و جنگ افروزی نخواهد داشت.

وی به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا و دیدار با رئیس جمهوری این کشور اشاره کرد و افزود: ارائه طرح مقابله با ایران از سوی رژیم صهیونیستی خیالی باطل بوده و همانند گذشته به نتیجه نخواهد رسید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !