امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۴۶:۱۲ - دوشنبه ۸ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استمداد کمیته امداد گیلان از خبرنگاران؛
رسانه امداد باشید
گیلنا- مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی خود در حوزه حمایتی می‌توانند یاریگر کمیته امداد باشند، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از گروه‌های مهمی هستند که در این سال‌های کرونایی در کنار مردم و ارگان‌ها و یار و یاور آن‌ها بودند. به گزارش گیلنا از رشت، عباس اهرابی […]

گیلنا- مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی خود در حوزه حمایتی می‌توانند یاریگر کمیته امداد باشند، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از گروه‌های مهمی هستند که در این سال‌های کرونایی در کنار مردم و ارگان‌ها و یار و یاور آن‌ها بودند.

اصحاب رسانه در حوزه حمایتی یاریگر کمیته امداد باشند

به گزارش گیلنا از رشت، عباس اهرابی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بخش اعظم درآمدهای کمیته امداد توسط رسانه‌ها جمع‌آوری می‌شود، اظهار کرد: اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی خود در حوزه حمایتی می‌توانند یاریگر کمیته امداد باشند.

وی مهم‌ترین دلیل معضلات افغانستان را نبود رهبری واحد و ولایتمداری دانست و گفت: دورتادور ایران آتش است اما کشور ما خوشبختانه ذره‌ای از این مشکلات را به خود ندیده و این امر به دلیل حضور رهبری مقتدر در ایران اسلامی است.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان، امنیت در ایران را یکی از ارزشمندترین اتفاقات جهان دانست و بیان کرد: امنیت نیز مانند سلامتی است و وقتی انسان آن را از دست می‌دهد قدردان این نعمت است.

اهرابی با بیان اینکه کرونا مدتی است امنیت ما را خدشه‌دار کرده، افزود: اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از گروه‌های مهمی هستند که در این سال‌های کرونایی در کنار مردم و ارگان‌ها و یار و یاور آن‌ها بودند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به نفع محرومین فریاد می‌زنند و از این باب اطلاع‌رسانی اغنیا را برای کمک به فقرا صدا می‌زنند، تصریح کرد: کمیته امداد اغنیای جامعه که برای کمک به فقرا دست ما را می‌گیرند دوست داریم و بازهم انتظار همیاری برای فراخواندن خیرین به سمت این کمک‌ها هستیم.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در زمستان سال گذشته یک نفر از خیرین تصمیم گرفت به یک‌هزار یتیم گیلانی ماهانه ۱۰۰ هزار تومان کمک مالی کند.

اهرابی از رسانه‌ها خواست تا با قلم خود به کمک افراد تحت پوشش کمیته امداد بیایند و بیان کرد: به‌جز خداوند اربابان ماکسانی هستند که با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم می‌کنند و بدون کمک رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی آن‌ها برای دعوت از خیرین این امر امکان‌پذیر نیست.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !