امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۴:۴۱ - شنبه ۶ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عزم جدی مجلس در تشکیل نظام صنفی رسانه
گیلنا- – نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به خلا قانونی در حوزه فعالیت رسانه ها، گفت: مجلس در تشکیل نظام صنفی رسانه عزم جدی دارد. به گزارش گیلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد در دیدار با رئیس بسیج رسانه گیلان، اظهار کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران، فعالیت‌های فضای مجازی را در […]

گیلنا- – نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به خلا قانونی در حوزه فعالیت رسانه ها، گفت: مجلس در تشکیل نظام صنفی رسانه عزم جدی دارد.

به گزارش گیلنا از رشت، جبار کوچکی نژاد در دیدار با رئیس بسیج رسانه گیلان، اظهار کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران، فعالیت‌های فضای مجازی را در اتاق شیشه‌ای قرار می‌دهد.

وی با اشاره به تکنیک‌ها و شگردهای رسانه‌ای دشمن، افزود: نظام اسلامی در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن قرار دارد.

نماینده رشت و خمام در مجلس به مزایای طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی اشاره و بیان کرد: استفاده از فضای مجازی در کشور باید به صورت قانون درآمده و ساماندهی شود.

کوچکی نژاد با بیان اینکه رسانه‌ها امروز نقش بسزایی در هدایت افکار عمومی دارند، تصریح کرد: افکار و اندیشه‌های بشر حول محور رسانه می چرخد و مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه با مواجه هستند مربوط به نبود قانون مناسب است.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به رویکرد انقلابی و مردم محوری دولت جدید، گفت: مجلس با کمک دولت جدید مشکلات صنفی رسانه‌ها را ساماندهی می‌کند.

کوچکی نژاد با اشاره به تشکیل نظام صنفی رسانه، تصریح کرد: برای گره گشایی بخشی از مشکلات رسانه و خبرنگاران تشکیل نطام صنفی رسانه را در اولویت قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در تشکیل نظام صنفی رسانه، افزود؛ مجلس یازدهم در تشکیل نظام صنفی رسانه عزم جدی دارد.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !