امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۰۷:۲۳ - جمعه ۲۵ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برخی مسؤولان در پازل دشمن حرکت می‌کنند
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ما در جنگ شدید روانی طراحی شده دشمن هستیم، بیان کرد: برخی از مسؤولان در پازل دشمن حرکت می‌کنند بنابراین باید بصیرت خود را بالا ببریم زیرا امروز حوادث سیاسی به‌شدت پیچیده است. به گزارش گیلنا، سردار محمد عبدالله پور در نهمین جشنواره استانی مالک […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ما در جنگ شدید روانی طراحی شده دشمن هستیم، بیان کرد: برخی از مسؤولان در پازل دشمن حرکت می‌کنند بنابراین باید بصیرت خود را بالا ببریم زیرا امروز حوادث سیاسی به‌شدت پیچیده است.

برخی مسؤولان در پازل دشمن حرکت می‌کنند

به گزارش گیلنا، سردار محمد عبدالله پور در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان در سالن شهدا شهر رشت با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: ان‌شاءالله که بتوانیم در این ایام از عرفه، عرفان، از قربان، اخلاص و از غدیر، تبعیت را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای درک درست از ولایت باید بشریت داشت، افزود: در زمان اهل‌بیت (ع) افرادی بودند که پشت ائمه (ع) نماز می‌خواندند اما به ائمه اطهار (ع) خیانت می‌کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ملت ما ۴۰ سال پشت سر امام‌های خود در سخت‌ترین شرایط ایستاده‌اند، گفت: بصیرت و گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه بودن ملت ایران در دنیا بی‌سابقه است و به همین دلیل در تاریخ ماندگار شده است.

عبدالله پور با اشاره به اینکه تحریم‌ها، سوء مدیریت‌ها و حادثه سیل در سال گذشته و اوایل امسال مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد، بیان کرد: علی‌رغم تمامی مشکلات مردم ما پای این انقلاب و رهبری ایستادند و تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند.

وی با اشاره به اینکه عامه مردم ما و خصوصاً بسیجیان ما خالصانه آماده خدمت‌رسانی هستند، افزود: گاهی اوقات برخی مدیران ما مانع کارهای بسیجیان شدند اما بسیجیان ما ناامید نشدند و کار را تا سرانجام آن دنبال کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیجی خوب باید دستورات فرماندهش را بفهمد و اجرا کند، گفت: کسی که کارهایش را به‌خوبی انجام می‌دهد نترس است بنابراین فرمانده هان باید شجاع و نترس باشند.

عبدالله پور با اشاره به اینکه ما در جنگ شدید روانی طراحی شده دشمن هستیم، بیان کرد: برخی از مسؤولان در پازل دشمن حرکت می‌کنند بنابراین باید بصیرت خود را بالا ببریم زیرا امروز حوادث سیاسی به‌شدت پیچیده است.

وی با بیان اینکه سپاه بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ابزارش برای پاسداری از انقلاب، مردم مستضعف است، افزود: انقلاب را محرومان دارند حفظ می‌کنند و همین مردم محروم و مستضعف زیر بیشترین و شدیدترین مشکلات اقتصادی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پاسدار باید برای کاهش گرفتاری مردم تلاش کند، گفت: یورش قهرمانانه سپاه و بسیج برای ساخت مسکن محرومان و مستضعفان باعث شده تا سال ۱۴۰۰ کمترین محروم بدون مسکن را در گیلان شاهد باشیم.

عبدالله پور با بیان اینکه پاسدار و بسیجی نباید نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت باشد، افزود: پاسداران و بسیجیان گیلانی هم‌اکنون در گمیشان گلستان در حال ساخت ۵۰۰ واحد برای محرومان هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در حوزه فضای مجازی در حال تخریب خانواده‌ها هستند، گفت: اگر پاسداری امروز به حوزه فضای مجازی توجه نکند، وظایف خود را به‌درستی انجام نداده است.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !