امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۰:۲۰ - شنبه ۳۰ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عزم جدی سپاه و بسیج برای اجرای واکسیناسیون
گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ضرورت مشارکت همه‌ جانبه در مدیریت بیماری کرونا، گفت: سپاه و بسیج آماده همکاری با مدافعان سلامت در اجرای سند ملی واکسیناسیون است. به گزارش گیلنا از رشت سردار محمد عبدالله پور در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به تداوم همکاری سپاه […]

گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ضرورت مشارکت همه‌ جانبه در مدیریت بیماری کرونا، گفت: سپاه و بسیج آماده همکاری با مدافعان سلامت در اجرای سند ملی واکسیناسیون است.

به گزارش گیلنا از رشت سردار محمد عبدالله پور در جلسه قرارگاه امام رضا (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به تداوم همکاری سپاه و بسیج با مدافعان سلامت، اظهار کرد: سپاه با تمام مقدورات و امکانات در کنار مردم است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه کمک‌کار دولت و مردم بوده، افزود: هر جا که نظام و مردم دچار مشکل شده، سپاه در کنار دولت قرارگرفته و تاکنون از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از عزم و جدیت سپاه در راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تأمین و راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون نداریم و آماده همکاری در تمامی فرایند اجرای سند ملی واکسیناسیون هستیم.

سردار عبدالله پور از تأکید بر اینکه سپاه و بسیج آماده هرگونه کمک به مدافعان سلامت است، افزود: سپاه علاوه بر کمک در بخش‌های بهداشتی و درمانی، آماده تزریق روزانه یک‌صد هزار دوز واکسن در مراکز بهداشتی با همکاری کادر بهداشتی در صورت تأمین است.

وی با اشاره به خستگی مفرط کادر بهداشت و درمان در طول دوران بحران کرونا، تصریح کرد: در طول بحران کرونا بسیاری از ظرفیت‌ها در کنار کادر بهداشت و درمان به خدمت مردم درآمده‌اند و لازم است همه در کنترل و ریشه‌کن کردن بیماری کرونا، پایش کار باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شرایط کنونی شیوع کرونا قابل‌تحمل نیست، افزود: مصمم بر تقویت طرح شهید سلیمانی در کنار طرح مواسات و همدلی هستیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !