امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۵۵:۰۶ - پنج شنبه ۲۱ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد نماینده رودبار از بلاتکلیفی سه ماهه اهالی خرشک
    به گزارش گیلنا از رودبار، «دکتر مهرداد گودرزوندچگینی»  نماینده مردم شهرستان رودبار در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: ۳۴ خانوار در روستای خرشک بر اثر رانش کوه سه ماه است بلاتکلیف مانده‌اند و بنیاد مسکن و وزارت کشور تکلیف آنها را مشخص نمی‌کند. نماینده مردم رودبار در مجلس با […]

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، «دکتر مهرداد گودرزوندچگینی»  نماینده مردم شهرستان رودبار در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: ۳۴ خانوار در روستای خرشک بر اثر رانش کوه سه ماه است بلاتکلیف مانده‌اند و بنیاد مسکن و وزارت کشور تکلیف آنها را مشخص نمی‌کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه ۳۴ خانواده مدت ۳ ماه است که بی‌خانمان هستند، افزود: آقای قالیباف به کمیسیون عمران دستور بررسی و پیگیری دادند.

گودرزوند با بیان اینکه مشخص نیست چه کسی متولی رسیدگی به مشکلات این خانواده‌ها است، تصریح کرد: برای جانمایی زمین و همچنین پرداخت علی‌الحساب به منظور تأمین خانه‌های این خانواده‌ها دستورات لازم را صادر فرمایید

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !