امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۲:۴۲ - شنبه ۱۶ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس ارشاد رودبار خبر داد: 
تزریق واکسن کرونا به بیش از ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ و رسانه رودبار
گیلنا-  رئیس اداره ارشاد رودبار گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان به بیش ۶۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان واکسن کرونا تزریق شد. به گزارش گیلنا از رودبار، خشنود ضیایی  گفت: بر اساس هماهنگی و مساعدت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار واکسیناسیون خبرنگاران و اهالی فرهنگ […]

گیلنا-  رئیس اداره ارشاد رودبار گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان به بیش ۶۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان واکسن کرونا تزریق شد.

تزریق واکسن کرونا به بیش از ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ و رسانه رودبار

به گزارش گیلنا از رودبار، خشنود ضیایی  گفت: بر اساس هماهنگی و مساعدت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار واکسیناسیون خبرنگاران و اهالی فرهنگ و هنر در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ جز اقشار مهم و اثرگذار جامعه بوده و با توجه موقعیت شغلی در معرض خطر ابتلاء به ویروس هستند.

ضیایی افزود: بر همین اساس بیش از ۶۰ نفر از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و فعالان فضای مجازی و اصحاب هنر و فرهنگ شهرستان رودبار واکسن کرونا دریافت کردند.

رئیس اداره ارشاد رودبار با اشاره به نقش و حضور خبرنگاران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جهت آگاهی بخشی و ترغیب مردم به رعایت دستور العمل های بهداشتی، گفت: با توجه به شرایط نامطلوب کرونایی انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه یابد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !