امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۲:۰۴ - دوشنبه ۱۱ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازداشت مدیران شهری متخلف در رودبار کلید خورد
گیلنا- دادستان رودبار از بازداشت شهردار و عضو شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به اتهام مشارکت در اختلاس، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی و جعل اسناد بازداشت شدند. هادی بشری با اشاره به جزئیات این پرونده، اظهار کرد: شهردار و عضو شورای شهر یکی از شهرهای رودبار […]

گیلنا- دادستان رودبار از بازداشت شهردار و عضو شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به اتهام مشارکت در اختلاس، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی و جعل اسناد بازداشت شدند.

هادی بشری با اشاره به جزئیات این پرونده، اظهار کرد: شهردار و عضو شورای شهر یکی از شهرهای رودبار به اتهام مشارکت در اختلاس، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی، جعل متعدد اسناد از طریق سند سازی بازداشت شدند.

وی ادامه داد: صیانت از حقوق عامه مردم و برخورد قاطع با تضییع کنندگان و دست اندازان بیت المال اولویت اول دستگاه قضائی است.

دادستان رودبار با اشاره به رصد و پایش جدی از عملکرد مدیران شهری و همچنین ادارات شهرستان، تصریح کرد: عملکرد ادارات بویژه شهرداری‌ها در تیررس دستگاه‌های نظارتی قرار دارند و مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی می‌شود.

بشری با بیان اینکه مردم بهترین ناظر هستند، گفت: از مردم می‌خواهیم تا در نظارت از عملکرد دستگاه‌ها، ادارات و شهرداری‌ها ما را یاری کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !