امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۲:۲۳ - سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ورودی های سواحل گیلان بسته شد
گیلنا-  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: ورودی تمامی طرح‌های ساحلی و گردشگری استان با توجه به تعطیلی‌های پایان هفته و قرمزبودن گیلان مسدود می شود. به گزارش گیلنا از رشت، سیامک حیدری  اظهار کرد: تمامی طرح‌های ساحلی و گردشگری استان تعطیل می شود تا از تجمع مردم و گسترش کرونا جلوگیری شود. وی افزود: […]

گیلنا-  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: ورودی تمامی طرح‌های ساحلی و گردشگری استان با توجه به تعطیلی‌های پایان هفته و قرمزبودن گیلان مسدود می شود.

به گزارش گیلنا از رشت، سیامک حیدری  اظهار کرد: تمامی طرح‌های ساحلی و گردشگری استان تعطیل می شود تا از تجمع مردم و گسترش کرونا جلوگیری شود.

وی افزود: گشت هایی نیز بر نقاط ساحلی نظارت می کنند تا از شناکردن در خارج از طرح ها جلوگیری کنند و در عین حال استقرار ناجیان غریق را نیز برنامه ریزی کردیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی و پیشگیری از غرق شدگی  حضور داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه ویروس کرونای دلتا خطرناک تر از نوع های قبل است و از هموطنان می خواهیم که به گیلان سفر نکنند تصریح کرد: با متخلفین در این خصوص برخورد می شود و افراد با ورود هرگونه خودرو به استان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه خواهند شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: برای تمامی تفرجگاهها، سواحل و نقاطی که به ساحل راه دارد در این تعطیلات محدودیت اعمال شده است.

وی با تبریک عید قربان به مردم توصیه کرد،حتما موضوعات مربوط به عید قربان و نذورات را از لحاظ انجام بهداشتی آن مد نظر داشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !