امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۶:۴۸ - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دلتا در کمین جلگه گیلان
گیلنا- معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر همه گروه های سنی به کرونا مبتلا می شوند، خاطرنشان کرد: بستری های ما از همه سنین هستند و متاسفانه طی شبانه روز گذشته سه مورد مرگ کرونایی داشتیم. به گزارش گیلنا از رشت، دکتر آبتین حیدرزاده  با بیان اینکه متاسفانه طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۱۵ بیمار […]

گیلنا- معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر همه گروه های سنی به کرونا مبتلا می شوند، خاطرنشان کرد: بستری های ما از همه سنین هستند و متاسفانه طی شبانه روز گذشته سه مورد مرگ کرونایی داشتیم.

به گزارش گیلنا از رشت، دکتر آبتین حیدرزاده  با بیان اینکه متاسفانه طی شبانه روز گذشته بیش از ۱۱۵ بیمار جدید کرونایی را در استان گیلان بستری کردیم، گفت: بستری های کل استان از ۵۳۰ نفر بالاتر رفته است.

وی یکی از دلایل افزایش بار بیماری در استان را ورود ویروس دلتا و همراه شدن آن با ویروس انگلیسی و چینی دانست و تصریح کرد: متاسفانه در عموم مردم یک عادی انگاری ایجاد شده و نسبت به بیماری کم توجهی می کنند، زیرا تصور بر این است که بیمار نمی شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر همه گروه های سنی به کرونا مبتلا می شوند، خاطرنشان کرد: بستری های ما از همه سنین هستند و متاسفانه طی شبانه روز گذشته سه مورد مرگ کرونایی داشتیم.

حیدرزاده، با تاکید بر لزوم بالا بردن میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان، یادآور شد: همه باید دست به دست هم دهیم و فقط یک صنف و قشر نمی تواند با کرونا مقابله کند، بلکه همه ادارات و سازمان ها و مشاغل و آحاد مردم باید بپذیرند که ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات است که می تواند ما را نسبت به کرونا ایمن کند.

وی با بیان اینکه تعداد واکسن زده های فعلی نمی تواند در جامعه ایمنی ایجاد کند، گفت: مادامی که ۷۰ درصد جامعه واکسن نزده باشند و واکسن چند بار تکرار نشده باشد، نمی توانیم به ایمنی صد درصدی برسیم.

معاون علوم پزشکی گیلان، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان لنگرود را بالاتر از میانگین کشور و استان دانست و اضافه کرد: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور به حدود ۵۰ درصد رسیده، اما در برخی از شهرستان های گیلان شاهد رعایت ۳۰ درصدی مردم هستیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !