امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۲۱:۱۳ - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید بر رعایت قانون جذب ۳ درصدی استخدام معلولین
گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به قانون جذب سه درصدی معلولان در مراکز دولتی، گفت: تعداد معلولان متقاضی استخدام در مراکز دولتی گیلان کمتر از ظرفیت بوده و باید اطلاع رسانی شود. به گزارش  گیلنا از رشت ارسلان زارع در جلسه افتتاح همزمان پروژه‌های بهزیستی گیلان با بیان اینکه سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی […]

گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به قانون جذب سه درصدی معلولان در مراکز دولتی، گفت: تعداد معلولان متقاضی استخدام در مراکز دولتی گیلان کمتر از ظرفیت بوده و باید اطلاع رسانی شود.

به گزارش  گیلنا از رشت ارسلان زارع در جلسه افتتاح همزمان پروژه‌های بهزیستی گیلان با بیان اینکه سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اعتلای زندگی، خانواده و اجتماع انسانی آحاد مردم از جمله مهمترین اهداف انقلاب اسلامی بود و بهزیستی نهادی تأثیرگذار در تحقق این آرمان است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه طبق ارزیابی‌ها، مراکز بهزیستی استان در همگرایی و همکاری خوبی فعالیت می‌کنند، بیان کرد: آسیب‌های کرونا به ویژه در حوزه فوتی‌ها، به سبب نظارت مستمر به خصوص در خانه‌های سالمندان حداقلی بوده و رتبه سوم کشوری را در این باره دارا هستیم.

وی با بیان اینکه بستر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان گیلان به خوبی فراهم است، عنوان کرد: رهبری همواره بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید دارند و اقدامات حمایتی مانند افزایش مستمری مددجویان بهزیستی نیز در راستای این سخنان است.

زارع با تأکید بر لزوم استفاده از نگاه علمی و کارشناسی جهت بهبود فعالیت‌های اجتماعی و تقویت اورژانس اجتماعی در گیلان، افزود: توجه به کانون خانواده و پیشگیری از طلاق رویکرد مهمی است و به همین جهت امروزه هیچ منطقه‌ای در گیلان فاقد مراکز مشاوره روانشناختی نیست.

استاندار گیلان با اشاره به آموزش معتادان بهبود یافته در مراکز بهزیستی، گفت: این افراد نه تنها قادر به فعالیت در حرفه خود هستند بلکه در پاره‌ای از موارد حرفه مربوطه را نیز آموزش می‌دهند که نکته بسیار مثبتی است.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش مراکز اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی، اضافه کرد: دولت و قانونگذار علاوه بر حمایت از مددجویان بهزیستی، اقدامات حمایتی دیگر مانند تأمین مسکن مددجویان را نیز در دستور کار دارند.

زارع با اشاره به قانون جذب ۳ درصدی استخدام معلولین، گفت: تعداد داوطلبان و متقاضیان معلول برای جذب در بخش‌ها و فرمانداری‌های گیلان کمتر از ظرفیت است و باید اطلاع رسانی‌ها در این خصوص تقویت شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !