گیلنا- منتخب شورای ششم رشت گفت: اگر بخواهیم رشت را به جایگاه اصلی خود برگردانیم لاجرم باید از شخصیت هایی همچون مهندس سعید محمد که قطعا برای رشت بزرگ آورده خواهد داشت استفاده کنیم.

مجید عزیزی اظهار کرد: عملکرد و اقدامات دوره پنجم شورای شهر رشت نتوانست رضایت مردم را جلب کند وعدم انسجام و چند دستگی بین آن‌ها، شهر را گام به گام به عقب راند. منکر زحمات و تلاش‌های آن‌ها نباید بود اما انتظار مردم چیز دیگری بود که رضایت آن‌ها جلب نشد.

عضو منتخب شورای ششم شهر رشت افزود: با توجه به دخالت‌های نامتعارف شورای پنجم در چینش رده‌های مدیریتی، نقش مهم نظارتی شورا بر مدیران و لایه‌های مدیریتی شهرداری بی‌اثر و نامفهوم شده بود.

عزیزی همچنین گفت: یکی از عوامل به چالش کشیده شدن شورای پنجم دخالت گروه‌ها و جریانات سیاسی و نیروهای بیرونی بود که قطعا همکاران بنده در شورای ششم رشت انشاءالله چنین اجازه‌ای را نخواهند داد.

وی افزود: شورای آینده رشت سیاسی نخواهد شد و با توجه به خواستگاه این نهاد خدمتی، تمام تلاشش را در جهت رفع موانع پیشرفت شهر و تمرکز به خدمت به مردم فهیم رشت خواهد کرد.

عزیزی درباره انتخاب شهردار نیز گفت: معتقدم شهردار آینده رشت علاوه بر تخصص و تدین و تعهد و توان اجرایی و مدیریتی بالا، باید از اقتدار لازم هم برخوردار باشد، و به نظر بنده با توجه به اینکه سطح مدیریتی شهرداری رشت کمتر از جایگاه نمایندگی مجلس نیست فلذا باید چنین شخصیتی از وزن بالایی نیز برخوردار باشد.

عزیزی تصریح کرد: اگر بخواهیم رشت را به جایگاه اصلی خود برگردانیم لاجرم باید از شخصیت‌هایی همچون مهندس سعید محمد که قطعا برای رشت بزرگ آورده خواهد داشت استفاده کرد. البته ممکن هست چنین شخصیتی در استان هم باشد که باید از همه ظرفیت‌های مدیریتی استان استفاده نموده و غفلت نکرد.

وی افزود: رشت را می‌توان ساخت اما نه با مدیریت روزمرگی.

عزیزی گفت: برای آبادانی شهر رشت باید برنامه داشت و بر اساس برنامه محوری زمینه پیشرفت و توسعه شهر را فراهم نمود.

منتخب شورای ششم رشت افزود: عزم ما بر این است که با هر گونه فساد و زمینه پیدایش آن در شورا و شهرداری گرفته شود و بی‌تردید شورای ششم در این مسیر حرکت خواهد کرد.