امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۰۶:۵۶ - یکشنبه ۲۹ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک ارتش برای آرامش
گیلنا- استاندار گیلان با انقلابی، اسلامی و مردمی خواندن ارتشیان گفت: ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران است. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین، آیین گرامی داشت روز ارتش و رژه ناوگان خودرویی نیروهای مسلح مستقر در گیلان در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با حضور فرماندهان […]

گیلنا- استاندار گیلان با انقلابی، اسلامی و مردمی خواندن ارتشیان گفت: ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران است.

ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین، آیین گرامی داشت روز ارتش و رژه ناوگان خودرویی نیروهای مسلح مستقر در گیلان در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و انتظامی گیلان برگزار شد.

ارسلان زارع در مراسم روز ارتش با گرامی داشتن این روز حماسه‌ساز در گیلان اظهار کرد: ۲۹ فروردین روز اقتدار ملی، پاسداشت تلاش‌های خالصانه و شجاعانه همه ارتشی‌های فداکار و ولایتمدار است.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش یادآور ایمان راسخ و حرکت در چهارچوب قانون و در راستای منافع ملی و دفاع از استقلال از تمامیت ارضی ایران است.

وی با اشاره به حفظ و حراست سرزمین ایران از سوی ارتش بیان کرد: ارتش حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی را با شایستگی بر دوش دارد و ارتشیان‌ نماد میهن‌دوستی و شجاعت هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به انقلابی و مردمی بودن ارتش افزود: ارتش از نخستین روزهای انقلاب همواره و پیوسته درصحنه‌های مهم پیوند خود را با ملت و فداکاری درراه اسلام و ایران نشان داده است.

زارع، ارتش مستحکم را الگوی موفق اقتدار معرفی کرد و گفت: ارتش در همه‌جا برای اقتدار ایران عزتمند و خدمت بی چشم‌داشت به مردم در دشوارترین عرصه‌ها سرمشق و الگو بوده است.

وی با اذعان به اینکه ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران است، تصریح کرد: مردم کشور و گیلان فراموش نمی‌کنند که ارتشیان دریادل سال گذشته در دوران اوج همه‌گیری بیماری کووید۱۹ در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم دفاع و با همدلی حماسه‌ها آفریدند و تاریخ‌ساز شدند.

ارتش در کنار مردم است

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز در این مراسم با اشاره به درایت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نام‌گذاری ۲۹ فروردین به ‌روز ارتش از سوی معمار کبیر انقلاب روحی تازه در ارتش دمید و موجب شد توانمندی ارتش افزایش‌یافته و امید و عزت برای کشور به ارمغان آورده شود.

امیر دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری با اشاره به استمرار ارائه خدمات به مردم از سوی ارتش افزود: ارتش افتخار دارد در سیل و زلزله و بیماری‌ها مردم را یاری می‌کند و کنارشان ایستاده است.

وی با اشاره به تعامل ارتش با سایر نیروهای مسلح در جهت پیش‌رو اهداف نظام گفت: ارتش جمهوری اسلامی با تعامل با نیروهای مسلح ازجمله سپاه و نیروی انتظامی در راستای اعتلای جمهوری اسلامی درخشیده است و بر این مهم اهتمام دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !