امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۳۴:۰۱ - یکشنبه ۲۲ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قاچاق بودار در رودبار
گیلنا-   فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۶۸۶ عدد ادکلن قاچاق در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد. بگزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد به تشدید اقدامات همه جانبه پلیس به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز اشاره […]

گیلنا-   فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۶۸۶ عدد ادکلن قاچاق در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد.
بگزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حمیدرضا فیضی با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد به تشدید اقدامات همه جانبه پلیس به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: اثر سوء قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می‌شود.
وی در ادامه گفت: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی به صورت مستمر از سوی پلیس شهرستان رودبار انجام می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از وسایل مسافر خودرو مورد نظر، ۶۸۶ عدد ادکلن قاچاق کشف و متهم ۳۰ ساله این پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی بیان داشت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با اعلام اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود تصریح کرد: باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح، قدم‌های مفید و موثری برای حمایت از تولیدات داخلی برداشت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !