امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۱۱:۰۶ - سه شنبه ۱۷ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس بسیج رسانه گیلان:
مطالبه گری و امید آفرینی در جامعه محور اصلی رسانه‌ها باشد
گیلنا-  رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی زمینه تقویت خبرنگاران را فراهم کند، گفت: مطالبه گری و امید آفرینی در جامعه محور اصلی رسانه‌ها باشد. به گزارش گیلنا از لاهیجان مهدی پارسا در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، اظهار کرد: ضعف آموزش مشکل اصلی برخی خبرنگاران گیلان است که […]

گیلنا-  رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی زمینه تقویت خبرنگاران را فراهم کند، گفت: مطالبه گری و امید آفرینی در جامعه محور اصلی رسانه‌ها باشد.

به گزارش گیلنا از لاهیجان مهدی پارسا در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان، اظهار کرد: ضعف آموزش مشکل اصلی برخی خبرنگاران گیلان است که باید تقویت شود.

وی افزود: با برگزاری دوره‌های آموزشی می‌توان از لحاظ محتوایی خبرنگاران را تقویت کرد و این ظرفیت در بسیج رسانه استان وجود دارد.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه لاهیجان محور دوره‌های آموزشی شرق گیلان شود، گفت: با توجه به ظرفیت‌های ارزشمندی که در لاهیجان وجود دارد انتظار می‌رود این شهرستان محور برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شرق استان باشد.

پارسا با تاکید بر محور بودن بسیج رسانه در انسجام بخشی و ایجاد همدلی در بین خبرنگاران و رسانه‌ها، تصریح کرد: ایجاد وفاق، همدلی و هم زبانی در رسانه‌ها و خبرنگاران اولویت کار بسیج رسانه در شهرستان‌ها باشد.

وی مطالبه گری و امید آفرینی در جامعه را دو رکن و محور اصلی رسانه‌ها برشمرد و بیان کرد: خبرنگاران و رسانه در حین انتقادات سازنده و مطالبه گری، روحیه امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان این که رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند گفت: مطالبه گری و رساندن پیام مردم و پرداختن مشکلات آنها، موجب تقویت اعتماد مردم به رسانه‌ها می‌شود.

پارسا با اشاره به نقش اثرگذار فراگیری آموزش سواد رسانه‌ای در جامعه، تصریح کرد: اهمیت آموزش سواد رسانه برای تمام اقشار بویژه مدیران و مسئولان بر کسی پوشیده نیست و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر رسانه‌ها تریبون مردم باشند، افزود: مطالبه گری باید اصل مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !