امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۰۴:۰۱ - چهارشنبه ۴ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“سیدی” که برای ساختن می آید
    گیلنا- حاج سید محسن موسوی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت با حضور جمع کثیری از طرفداران و حامیان خود پس از  تجدید میثاق با شهدای گرانقدر شهر رشت و قرائت فاتحه، با حضور در فرمانداری شهرستان رشت برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت  ثبت نام کرد. وی به […]

 

 

گیلنا- حاج سید محسن موسوی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت با حضور جمع کثیری از طرفداران و حامیان خود پس از  تجدید میثاق با شهدای گرانقدر شهر رشت و قرائت فاتحه، با حضور در فرمانداری شهرستان رشت برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت  ثبت نام کرد.

وی به تشریح بخشی از اهداف و برنامه های خود پرداخت و گفت؛  برپایی نهضت آسفالت کوچه ها و معابر از دورترین نقطه شهر تا مناطق برخوردار، تعیین تکلیف زمین های نسقی و فاقد سند و اخذ مجوز امتیازات آب و برق و گاز و همچنین تسهیلات بانکی برای آنها پس از سند دار نمودن زمین ها، سرو سامان دادن به موضوع خرده فروشی ها و دست فروشان و  فروشندگان سیار، تبدیل تالاب عینک به یک منطقه نمونه  گردشگری و توریستی کشور  و اتمام پروژه بحران پسماند و زباله رشت بخشی از برنامه های بنده می باشد

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر رشت، می گوید:  ارتقاء سطح بهداشت و محیط زیست، تکمیل کمربندی رشت و رفع معضل و حل مشکل ترافیک، احداث پارک ها و سالن های ورزشی بانوان، استفاده از ظرفیت جوانان متخصص در مسائل فرهنگی، عمرانی، شهر سازی، فضای سبز، مقابله با هر گونه رانت خواری و باند بازی و جناح بندی سیاسی انتفاعی، ترمیم مشکلات حمل و نقل عمومی و تاکسیرانی رشت، حمایت جدی در پرداخت مطالبات پاکبانان و تعیین تکلیف استخدامی آنها، تسریع در تحویل و تزریق واکسن کرونا نسبت به پاکبانان و… از دیگر برنامه ها و اهدافم برای شهر رشت می باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !