امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۱۹:۵۸ - چهارشنبه ۲۷ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درخشش ناجای گیلان در حوزه پیشگیری و کشف
گیلنا- فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اذعان به اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۹ در حوزه پیشگیری و کشف سال بسیار خوبی را سپری کرده، گفت: استان گیلان در حوزه پیشگیری رتبه اول کشور و در حوزه کشفیات در رتبه دوم کشور قرارگرفته است‌. به گزارش گیلنا از رشت، سردار عزیز الله ملکی در نشست […]

گیلنا- فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اذعان به اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۹ در حوزه پیشگیری و کشف سال بسیار خوبی را سپری کرده، گفت: استان گیلان در حوزه پیشگیری رتبه اول کشور و در حوزه کشفیات در رتبه دوم کشور قرارگرفته است‌.

درخشش ناجای گیلان در حوزه پیشگیری و کشف

به گزارش گیلنا از رشت، سردار عزیز الله ملکی در نشست خبری با اصحاب رسانه با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در ایام کرونا اظهار کرد: در روزهایی که تمامی مردم در قرنطینه به سر می‌بردند، اصحاب رسانه پای‌کار بوده و با ایجاد امید در جامعه به کنترل این ویروس منحوس کمک شایانی کردند.

وی برخی نقدها و پیشنهادات در عملکرد نیرو انتظامی استان را به‌حق دانست و گفت: نیروی انتظامی در انجام مأموریت در بعضی مواقع با مشکل و نقص مواجه بوده است ولی توان ما هم در یک حدی است ولی در ایجاد امنیت در جامعه نیروی انتظامی از همه توان در گیلان استفاده کرده تا به مردم خدمات‌رسانی کند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اذعان به اینکه نیروی انتظامی در سال ۹۹ در حوزه پیشگیری و کشف سال بسیار خوبی را سپری کرده است، تصریح کرد: استان گیلان در حوزه پیشگیری رتبه اول کشور و در حوزه کشفیات در رتبه دوم کشور قرارگرفته که این امر ماحصل همکاری مؤثر مردم با نیروی انتظامی بوده است‌.

ملکی با اشاره افزایش سه‌درصدی کشف سرقت در گیلان افزود: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی کاهش سرقت در استان است که خوشبختانه با برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه سرقت سه درصد کاهش و کشف سرقت با ۶ درصد افزایش مواجه بوده‌ایم.

وی به وضعیت مناسب گیلان در حوزه سرقت به عنف اشاره کرد و گفت: علیرغم شناسایی‌های متداوم سال ۹۸ سال خوبی در خصوص مسئله سرقت به عنف نبوده که این آمار در سال ۹۹ با کاهش ۶۷ درصدی مواجه بوده و همچنین در حوزه کاهش هفت‌درصدی قتل را شاهد بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان یکی از دغدغه‌های مردم این استان را مسئله مواد مخدر برشمرد و بیان کرد: حوزه موارد مخدر یکی از کانون‌های نارضایتی در استان بوده که با اقدامات صورت گرفته ۴۶ درصد افزایش کشف را شاهد بوده و از خرده‌فروشان هم با رصدهای صورت گرفته غافل نشده ۸۰۵ قاچاقچی دستگیری بیش از ۲۸ هزار معتاد جمع‌آوری شدند.

ملکی با اشاره جلب ۷۵۰ نفر در استان در خصوص جرائم اقتصادی افزود: در بحث جرائم اقتصادی تاکنون ۸۷۸ فقره پرونده ثبت ک ۷۵۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی از جهش ۵۸ درصدی در رابطه با کشف سلاح‌های غیرمجاز خبر داد و گفت: در کشف سلام غیرمجاز  نیروی انتظامی طرح‌های خوبی داشته و در این خصوص با جهش ۵۸ درصدی  کشف این‌گونه سلاح‌ها روبه‌رو شدیم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با تأکید بر لزوم توجه جرائم فضای مجازی در کشور تصریح کرد: همواره یکی از راه‌های کلاه‌برداری در کشور از طریق فضای مجازی بوده و در همین خصوص در سال ۹۹ سه هزار و ۸۲۸ پرونده در پلیس فتا تشکیل که به نسبت سال گذشته با کاهش پنج‌درصدی مواجه بوده‌ایم.

ملکی با اذعان به اینکه برخی از جاده‌های گیلان جزو خطرناک‌ترین جاده کشور محسوب می‌شوند، بیان کرد: در حوزه ترافیکی در سال ۹۹ درمجموع ۴۹۷ نفر فوت که به نسبت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است.

وی ایجاد امنیت روانی در جامعه را یکی از اهداف نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی مخالف شادی جامعه نبوده  ولی افرادی در چهارشنبه آخر سال سعی در ایجاد مزاحمت داشته و در این خصوص ۴۳ نفر دستگیر که این امر حاکی از افزایش ۸۱ درصدی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اعلام برنامه‌های نیروی انتظامی در ایام نوروز گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۰۰ تیم گشتی و امدادی، ۹۷ تیم گشتی پلیس‌راه و ۱۵۳ تیم پلیس راهور در تمامی محورهای مواصلاتی استان مستقر می‌شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !