امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۸:۳۹ - شنبه ۹ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نامه ای تاکید شد؛
لباس “ایثارگری” شایسته کادر درمان
        به گزارش گیلنا از رشت، رئیس جامعه ایثارگران استان گیلان در نامه ای به رئیس مجمع نمایندگان گیلان به پاس قدردانی کادر درمان استان بویژه پرستاران جان بر کفی  که در جبهه سلامت در مبارزه با کرونا ویروس جون مردانه در خط مقدم، ایثار آفریدند، خواستار توجه ویژه به این قشر […]

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رشت، رئیس جامعه ایثارگران استان گیلان در نامه ای به رئیس مجمع نمایندگان گیلان به پاس قدردانی کادر درمان استان بویژه پرستاران جان بر کفی  که در جبهه سلامت در مبارزه با کرونا ویروس جون مردانه در خط مقدم، ایثار آفریدند، خواستار توجه ویژه به این قشر زحمت کش شد.

در نامه ی فرهاد حاجی پور آمده است؛” استان گیلان بعنوان استانِ اولین ها در عشق ورزی، نوع دوستی و ایثارگری در زمینه های علمی، ادبی، هنری، پزشکی و روحیه مجاهدت از دیرباز تاکنون پیشگام بوده است که این فرهنگ غنی نشانگر روح تعهد، عشق و ایثار در روحیه مردمان ریشه تاریخی دارد.

از دیار علوی و میرزای بزرگ گرفته تا انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی های این مردمان در دفاع مقدس شهدای بزرگی چون سرلشکر اقبالی ها  و قلی پور ها گرفته تا مدافعان حرم، از حماسه کاروان یکصد هزار نفری حضور در جبهه های حق علیه باطل گرفته تا حماسه ۸ دی بصیرت، نمایان گر جاری و ساری بودن خون غیرت، ایثار و فداکاری در رگ گیل مردان و گیل زنان است.

و اکنون که این دیار، همیشه پیشگام خود در حماسه آفرینی، عشق و ایثار را در ایران اسلامی ثبت نموده است.  در این برهه از زمان که ملت ما با ویروس منحوس کویید ۱۹ گریبانگیر هستند، ایثار و خدمت در عرصه بهداشت و درمان بعنوان جبهه سلامت بیشتر از گذشته مشهود است، که کادر درمان استان گیلان هم در این راستا با حماسه آفرینی های بی دریغ خود نقش ارزشمندی را در حفظ سلامت جامعه ایفا کردند و این مسیر تا پایان این ویروس منحوس، ادامه دارد.

لذا برابر آیین نامه اختصاصی تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت موضوع تبصره بند ۳ مصوبات هفتصد و سی و هفتمین جلسه شورای عالی امنیت ملی، تعاریف ایثارگران و شهدای خدمت را مصوب نموده است، به منظور تکریم و قدردانی از کادر درمان که امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا جان عزیز خود را  در طبق اخلاص نهاده و از زمان شروع این ویروس منحوس از هیچگونه تلاش و ایثار در حفظ سلامت جان هموطنان خود دریغ ننموده اند. در همین راستا خواهشمند است دستور فرمایید تا تمهیدات و امتیازاتی را از طریق کمیته ملی که متشکل از بهداشت و درمان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان استخدامی کشور و رئیس برنامه و بودجه کشور می باشد برای آن دسته از کادر درمان و سلامت در سطح کشور که در روزهای خدمت خود مستقیما در مبارزه با کرونا نقش آفرین بوده اند را بعنوان ایثارگر خدمت معرفی نمایند تا از امتیازات ایثارگری بهره مند گردند، لذا در همین راستا پیشنهاد  می گردد آندسته از ایثارگران کادر درمان که مستقیما بعنوان مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت در مبارزه با کرونا خدمت می نمایند از زمان شروع کرونا به ازای هر سال خدمت ۶ ماه سنوات ایثارگری تعلق گیرد.

امید است که این اقدام خیرخواهانه و فرهنگ ساز علاوه بر ارج نهادن به زحمات این قشر زحمتکش و ایثارگر، زمینه ساز و مشوق تقویت روحیه ایثار و تعاون در جامعه گردد. انشاءلله”

گیلنا- پرستاران و کادر درمان که این روزها جدا از متعلقات دنیوی، در جبهه سلامت سخت در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند، این اقدام ارزشمند مجلس می تواند ضمن ایجاد انگیزه بین کادر درمان، سبب گسترش فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه شود، بدون شک کار عزیزان ما در کادر درمان کمتر از سنگرسازان بی سنگر در جبهه ها نبوده و نیست و می بایست به این حرکت که ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، ارج نهاده شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !