امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۰۷:۵۸ - شنبه ۹ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛
عزم جدی پلیس گیلان در برخورد با “سگ گردانی”
گیلنا- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با پدیده سگ گردانی یکی از مطالبات مهم مردمی است، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۱۰۰ درصدی در این زمینه هستیم. به گزارش گیلنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در جامعه است، اظهار […]

گیلنا- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با پدیده سگ گردانی یکی از مطالبات مهم مردمی است، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۱۰۰ درصدی در این زمینه هستیم.

به گزارش گیلنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در جامعه است، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های و اولویت‌های پلیس نیز برقراری همین مؤلفه‌ها است.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان امنیت، گفت: برخورد با خودروهای هنجارشکن در سطح معابر و خیابان یکی از اقدامات پلیس در این زمینه است که از ابتدای امسال تاکنون پلیس گیلان با بیش از سه هزار و ۷۲۳ خودروی هنجارشکن برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۳۰ درصدی در این زمینه هستیم، افزود: طرف برخورد با خودروهای هنجارشکن و حادثه ساز در طول سال در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به رشد ۷۱ درصدی در مقایسه با سال گذشته در زمینه برخورد با حرکات نمایشی و پر خطر در استان گیلان، اضافه کرد: در زمینه برخورد با آلودگی‌های صوتی نیز ۹۲۳ خودرو توقیف شده‌اند.

سردار ملکی با بیان اینکه در این بخش نیز شاهد رشد ۷۷ درصدی در مقایسه با سال گذشته هستیم، ادامه داد: تردد مکرر و ایجاد مزاحمت‌های شبانه نیز از دیگر آیتم‌های برخورد از سوی پلیس بوده که از ابتدای امسال شاهد توقیف ۵۰۷ خودرو در این بخش هستیم.

وی همچنین به پدیده سگ گردانی نیز اشاره و با بیان اینکه برخورد با این افراد نیز در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: این موضوع از مطالبات جدی شهروندان بوده که در این زمینه در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۱۰۰ درصدی هستیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !