امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۲:۵۳:۲۰ - پنج شنبه ۲۳ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان؛
پرونده آزادراه در بهار ۱۴۰۰ بسته می شود؟!
گیلنا – معاون رئیس جمهور با تاکید بر آمادگی دولت در خصوص تامین اعتبار تکمیل آزادراه رشت_ قزوین گفت: مقرر شده بود ۴۰۰ میلیارد تومان با همکاری بانک تجارت به اتمام این پروژه تخصیص یابد ولی بانک تجارت اعلان آمادگی نکرده و دولت به تنهایی در تأمین منابع مالی را برعهده گرفته است. به گزارش […]

گیلنا – معاون رئیس جمهور با تاکید بر آمادگی دولت در خصوص تامین اعتبار تکمیل آزادراه رشت_ قزوین گفت: مقرر شده بود ۴۰۰ میلیارد تومان با همکاری بانک تجارت به اتمام این پروژه تخصیص یابد ولی بانک تجارت اعلان آمادگی نکرده و دولت به تنهایی در تأمین منابع مالی را برعهده گرفته است.

به گزارش گیلنا از رودبار، محمد باقر نوبخت  در حاشیه بازدید از از باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین و در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته روند اجرای این پروژه دارای پیشرفت خوبی بوده است، اظهار کرد: یکی از اهداف دولت تکمیل پروژه آزادراه رشت_ قزوین بوده و در بازدید‌های صورت گرفته این پروژه دارای پیشرفت‌های خوبی بوده است.

وی با اشاره به اتمام پروژه آزادراه رشت_قزوین تا بهار سال آینده گفت: امروز پیمانکار این پروژه گزارشی را ارائه و بر اساس اطلاعات موجود آزاد راه رشت_قزوین تا بهار سال آینده اتمام و به کاهش ترافیک ۳۰ الی ۴۰ کیلومتری و همچنین کوتاه شدن مسافت سفر به گیلان کمک می‌کند.

معاون رئیس جمهور با اذعان به اینکه پروژه آزاد راه رشت_قزوین جزو طرح‌های ملی محسوب می‌شود، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اتمام طرح‌های عمرانی در کشور جذب اعتبارات لازم بوده ولی پروژه آزاد راه رشت_قزوین جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و ملی حساب شده و با وجود همه محدودیت‌های اعتباری دولت برای پشتیبانی مالی آن مشکلی وجود ندارد.

نوبخت از تلاش‌ها برای اتمام پروژه آزاد راه رشت_قزوین در زمان بندی تعیین شده خبر داد و افزود: در مسیر این پروژه تونل و پل تشکیل داده و با وجود کمبود مصالح، متخصصان ایرانی در تلاش‌اند تا در زمان اعلام شده این پروژه را به اتمام برسانند.

وی با تاکید بر آمادگی دولت در خصوص تامین اعتبار تکمیل آزادراه رشت_ قزوین تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت ارز در چندین مرحله برای اتمام پروژه آزاد راه رشت_قزوین برآورد هزینه شده و مقرر شده بود ۴۰۰ میلیارد تومان با همکاری بانک تجارت به اتمام این پروژه تخصیص یابد ولی بانک تجارت اعلام آمادگی نکرد و دولت علیرغم تمامی تنگاها به تنهایی در تأمین منابع مالی را برعهده گرفته است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !