امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۳:۵۷ - چهارشنبه ۲۲ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روایت از دوران ذلت بار “پدر و پسر”
گیلنا – فرمانده دوران دفاع مقدس دوران رضا و محمد‌رضا پهلوی را ذلت‌بارترین دوران تاریخ ایران دانست و گفت: رضا‌ پهلوی در دوران خود ۶۰۰ هکتار از کوه‌های آرارات را به آتاتورک داده و فرودگاه بین‌المللی ایران از طریق این کوه تحت نظر بوده و محمدرضا پهلوی هم بحرین را دودستی تقدیم استکبار کرده و […]

گیلنا – فرمانده دوران دفاع مقدس دوران رضا و محمد‌رضا پهلوی را ذلت‌بارترین دوران تاریخ ایران دانست و گفت: رضا‌ پهلوی در دوران خود ۶۰۰ هکتار از کوه‌های آرارات را به آتاتورک داده و فرودگاه بین‌المللی ایران از طریق این کوه تحت نظر بوده و محمدرضا پهلوی هم بحرین را دودستی تقدیم استکبار کرده و این کشور مستقل شد.

دوران رضا و محمدرضا پهلوی ذلت بارزترین دوران تاریخ ایران است

به گزارش گیلنا از بندر انزلی، سردار مرتضی قربانیدر مراسم گردهمایی انقلاب در پرتو قرآن در بندرانزلی با تبریک ایام‌الله دهه فجر و پیروزی عملیات والفجر هشت اظهار کرد: در آن عملیات ۱۰ لشکر سپاه پاسداران شرکت و با لشکر کربلا به سمت بصره حرکت و قرارگاه گارد عراق در بصره و فاو را تسخیر داده و شکست دادیم.

وی با اشاره به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کشور در دوران طاغوت در خفگان بسیار زیاد بوده و مردم با تبعیت از رهبر فرزانه خود امام خمینی (ره) رژیم طاغوت را شکست و با پیروزی انقلاب عزت را به کشور برگرداندند.

فرمانده دوران دفاع مقدس دوران رضا و محمد‌رضا پهلوی را ذلت‌بارترین دوران تاریخ  ایران دانست و افزود: رضاشاه در دوران خود ۶۰۰ هزار هکتار از کوه‌های آرارات را به آتاتورک داده و فرودگاه بین‌المللی ایران از طریق این کوه تحت نظر بوده و محمدرضا پهلوی هم بحرین را دودستی تقدیم استکبار کرده و این کشور مستقل شد.

قربانی با اذعان به اینکه جداسازی بحرین از ایران یک فاجعه در تاریخ ایران بوده است، بیان کرد: اردشیر زاهدی داماد محمدرضا پهلوی می‌گوید ای‌کاش ذره‌ای از غیرت حاج قاسم سلیمانی را ما داشتیم که این امر نشان‌دهنده اوج قدرت، وطن‌پرستی و انقلابی بودن سردار دل‌ها است.

وی با تأکید بر لزوم توجه مردم و مسؤولان به ویژگی‌های شهیدان تصریح کرد: تمام‌ پست‌ و مقام‌های دنیوی را پروردگار به انسان اعطا کرده و باید مسؤولان متدین بوده و بااخلاق صالح، عمل نیکو توجه و با الگو دادن شهدا به سعادت رسیده و در دنیا و آخرت عاقبت‌به‌خیر شوند زیرا پروردگار برای پذیرش انسان به عمل او توجه دارد نه پست و مقام دنیوی.

فرمانده دوران دفاع مقدس خدمت کردن به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را یک افتخار بزرگ برشمرد و گفت: خدمت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یک افتخار بزرگ است زیرا این دو عزیز نائب به‌حق امام زمان (عج) بوده و مسؤولان خدمت به ایشان و کشور را باید عزتی برای خود بدانند زیرا توجه به این مهم نتیجه‌اش پرورش فردی به نام حاج قاسم سلیمانی می‌شود.

قربانی با اذعان به اینکه استکبار دو روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این نظام حمله نظامی کرده است، تصریح کرد: از روز ۲۴ بهمن سال ۵۷ توده‌ای‌ها، کومله دموکرات و گروهک‌های منافقین به‌نظام جمهوری اسلامی به‌منظور براندازی حمله کرده ولی با مجاهدت‌های جوانان انقلابی آن دوران همواره شکست‌خورده و تمامی این موانع از سر راه انقلاب برداشته‌شده است.

وی همچنین به عمق حمله نظامی صدام حسین به جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: صدام حسین با حمایت‌های بلوک شرق و غرب جهان بین‌الملل و با تمام قوا به جمهوری اسلامی حمله نظامی کرده و هدفش فتح تهران در دو روز بوده است مردم‌ با فداکاری‌های خود رژیم بعث عراق را شکست دادند.

فرمانده دوران دفاع مقدس آزادسازی خرمشهر را یک افتخار بزرگ در تاریخ دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: خرمشهر ۳۶۷ روز در محاصره رژیم بعث عراق بوده ولی بسیج، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در یک عملیات پیچیده و با نام بیت‌المقدس پنج هزار اسیر گرفته و عراق بعد از فتح خرمشهر از مرز ایران بعد از مدتی خارج شدند.

قربانی با اشاره به کمک‌های بسیار زیاد رژیم آل سعود به رژیم بعث در دوران دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی در طول دوران دفاع مقدس بارها ارتش زرهی رژیم بعث عراق را شکست داده و هر بار رژیم آل سعود با کمک‌های ۴۶ میلیارد دلاری خود به بازسازی ارتش عراق کمک می‌کرد.

وی با اذعان‌ به اینکه عملیات آزادسازی فاو یک امداد غیبی از جانب پروردگار بوده است، بیان کرد: عملیات آزادسازی فاو به لشکر ۲۵ کربلا سپرده‌شده بود و این لشکر با همراهی ۹ لشکر دیگر از بزرگ‌ترین مسیر و کانال‌های دقیق اطلاعاتی عبور کرده و فاو را فتح ک عملیات والفجر هشت‌ با موفقیت به اتمام رسید به‌طوری‌که یکی از فرماندهان رژیم بعث عراق این آزادسازی و فتح فاو را غیرممکن می‌دانستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !