امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۱۱:۲۴ - سه شنبه ۲۱ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ موتوری تا مجازی
گیلنا- طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال به‌صورت راهپیمایی و اجتماع برگزار نشده و ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های مجازی و رژه خودرویی و موتوری را جایگزین برنامه‌های هرساله کرده است. به گزارش گیلنا از رشت، یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های […]

گیلنا- طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال به‌صورت راهپیمایی و اجتماع برگزار نشده و ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های مجازی و رژه خودرویی و موتوری را جایگزین برنامه‌های هرساله کرده است.

آمادگی گیلانیان برای برپایی جشن باشکوه ۲۲ بهمن/جزئیات جشن باشکوه ۲۲ بهمن در گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های موجود و بنا بر تمهیدات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌صورت ویژه‌ای در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که دیار حماسه‌سازان هشت دی نیز آمادگی برپایی جشن باشکوه پیروزی انقلاب را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته دارد.

با توجه به عدم برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به شکل سال‌های گذشته، این مراسم در سال جاری به شکل کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری و همچنین راهپیمایی مجازی برگزار می‌شود.

طبق اعلام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آسمان تمام شهرستان‌های استان و دونقطه از شهر رشت رأس ساعت ۲۱ امشب ۲۱ بهمن همراه با گلبانگ الله‌اکبر نورافشانی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشجری از معرفی سامانه www.fajr.ccoip.ir برای انتخاب شعار دلخواه مردمی برای یوم‌الله ۲۲ بهمن و حضور مجازی در این مراسم و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل کاروان خودرویی خانوادگی و رژه موتوری در سراسر استان گیلان و در شهر رشت از فرودگاه سردار جنگل به سمت میدان مصلا خبر داد.

همچنین برای بهتر برگزار شدن مراسم رژه خودرویی و موتوری  پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات آماده ثبت‌نام از خانواده‌های مشتاق هستند تا مراسم جشن باشکوه پیروزی انقلاب با نظم بهتری برگزار شود.

صداوسیمای مرکز گیلان نیز طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است برنامه‌های شب ۲۲ بهمن و مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن و کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری را به‌صورت زنده از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) پخش کند.

سخنران پایان مراسم جشن باشکوه ۲۲ بهمن امسال آیت‌الله حسینی ‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

پیش‌تر نیز نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از بررسی جوانب مختلف شرایط ویژه کرونایی و بر اساس نظرسنجی به‌عمل‌آمده از ۷۰ درصد مردم، از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به‌صورت خودرویی و موتوری خبر داده بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !