امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۶:۵۵ - یکشنبه ۱۹ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان عنوان کرد:
مانور رسانه ای برای حمایت از تولید داخلی در ۴۲ سالگی انقلاب
  گیلنا –  رئیس بسیج رسانه گیلان با تاکید بر مانور رسانه ای علیه جنگ نرم دشمن، بیان کرد: یکی از مانورهای رسانه ای می تواند حمایت از تولید و پرداختن به واحدهای تولیدی و صنایع باشد، چرا که دشمن برای فلج کردن تولید داخلی برنامه ریزی کرده است. به گزارش گیلنا از رشت، مهدی […]

 

گیلنا –  رئیس بسیج رسانه گیلان با تاکید بر مانور رسانه ای علیه جنگ نرم دشمن، بیان کرد: یکی از مانورهای رسانه ای می تواند حمایت از تولید و پرداختن به واحدهای تولیدی و صنایع باشد، چرا که دشمن برای فلج کردن تولید داخلی برنامه ریزی کرده است.

به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا در حاشیه بازدید از نمایشگاه جهش تولید و خودکفایی مجموعه شرکت های فرآوری ساخت و پایا کلاچ شهرک صنعتی رشت، اظهار کرد: رسانه ها می بایست نسبت به واحدهای تولیدی و صنایع استان نگاه حمایتی داشته باشند.
وی با بیان اینکه پرداختن به واحدهای تولیدی و صنعتی استان موجب امیدافزایی می شود، گفت: معرفی توانمندی های صنعتی و تولیدی استان موجب رونق بخشی تولید، اقتصاد و در نتیجه بهبود وضعیت معیشت مردم می شود.
رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به دغدغه مندی بیش از یک دهه ای رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید و اشتغال، بیان کرد: رسانه ها و خبرنگاران می توانند نقش مهم و اثرگذاری در تقویت بنیه های صنعتی و تولیدی ایفا کنند و با رسانه ای کردن مشکلات، چالش ها و همچنین معرفی کردن توانمندی های تولید و صنعت، پایه گذار جهش تولید باشند.
پارسا با اشاره به وجود بیش از ۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی در گیلان، این واحدها را ظرفیت بزرگی برای صنعت استان برشمرد و تصریح کرد: معرفی این واحدها بارغه امید در دل مردم ایجاد می کند و نشاط اجتماعی را به همراه خواهد داشت.
به گفته وی، با توجه شرایط اقتصادی و تحریم ظالمانه دشمن، حمایت از کالای داخلی وظیفه همگانی است و رسانه هم می بایست در این زمینه پیش قدم و الگو باشد.
رئیس بسیج رسانه استان گیلان با تصریح بر اینکه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی از رسالت های مهم و حساس جامعه خبری است، گفت: دشمن با ابزار غول رسانه ای خویش شبانه روز در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی و تحریف آرمان های انقلاب و امامین انقلاب هستند و نقش رسانه های داخلی در این جبهه بسیار مهم و حساس است.
پارسا با تاکید بر مانور رسانه ای علیه جنگ نرم دشمن، بیان کرد: یکی از مانورهای رسانه ای می تواند حمایت از تولید و پرداختن به واحدهای تولیدی و صنایع باشد، چرا که دشمن برای فلج کردن تولید داخلی برنامه ریزی کرده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !