امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۳۹:۰۱ - یکشنبه ۱۹ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با کاشت هزار اصله نهال؛
فرهنگ درختکاری از آموزش و پرورش رودبار شروع شد
      گیلنا – مدیرآموزش و پرورش رودبار از کاشت هزار اصله نهال در مدارس این شهرستان خبر داد. به گزارش گیلنا از رودبار، امیرعلی باقری اسکلکی با بهره گیری از کلام گوهر بار پیامبر اکرم (ص) که« اگر کسی درختی بکارد ، خداوند نیز برای او در بهشت درختی می‌کارد.» ، گفت:  تبیین […]

 

 

 

گیلنا – مدیرآموزش و پرورش رودبار از کاشت هزار اصله نهال در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلنا از رودبار، امیرعلی باقری اسکلکی با بهره گیری از کلام گوهر بار پیامبر اکرم (ص) که« اگر کسی درختی بکارد ، خداوند نیز برای او در بهشت درختی می‌کارد.» ، گفت:  تبیین و آموزش نسل آینده به موضوعات مهمی مثل احیای جنگل های هیرکانی، حفاظت از محیط زیست و نقش درختکاری در کاهش آلاینده های هوا از مهم ترین اهداف این طرح است.

به اعتقاد وی، صیانت از محیط زیست بیانگر ارتقای سطح آگاهی مردم جامعه نسبت به مواهب خدادادی است و می بایست در این زمینه فرهنگ سازی کرد.

مدیرآموزش و پرورش رودبار، فرهنگ سازی و آموزش را از مهم ترین رویکردهای این سازمان برشمرد و بیان کرد: در این راستا تصمیم گرفتیم با اجرای «طرح کاشت ۱۰۰۰ اصله نهال» از درختان میوه دار سازگار با محیط، آغازگر فرهنگ نهال کاری در محیط مدارس باشیم.

باقری با بیان اینکه به میمنت آغاز چهل و سومین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل و سه اصله نهال در محوطه اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار کاشته خواهد شد، گفت: آغاز طرح از محوطه اداره آموزش و پرورش شهرستان است و در ادامه در سطح کلیه مدارس شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !