امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۱۱:۲۷ - یکشنبه ۱۹ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جهش تولید در صنعت خودروسازی گیلان با نگاه به صادرات
  گیلنا– صنعت تامین قطعات خودروسازی در گیلان با تکیه بر بومی سازی و دانش بومی، ضمن تحقق جهش تولید، نگاه ویژه به صادرات و ارزآوری دارد، که این مهم حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری می باشد. به گزارش گیلنا از رشت، نمایشگاه جهش تولید و خودکفایی مجموعه شرکت های فرآوری ساخت و […]

 

گیلنا– صنعت تامین قطعات خودروسازی در گیلان با تکیه بر بومی سازی و دانش بومی، ضمن تحقق جهش تولید، نگاه ویژه به صادرات و ارزآوری دارد، که این مهم حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری می باشد.


به گزارش گیلنا از رشت، نمایشگاه جهش تولید و خودکفایی مجموعه شرکت های فرآوری ساخت و پایا کلاچ شهرک صنعتی رشت با محوریت معرفی توانمندی های صنعتی استان به مناسبت دهه مبارک فجر در این مجموعه صنعتی دایر شد.

در این نمایشگاه که سه مجموعه تولیدی کمک‌فنر، دیسک و صفحه کلاچ و مجموعه جعبه‌فرمان هیدرولیکی و برقی خودروهای سواری تولید داخل کشور به نمایش گذاشته‌شده با هدف معرفی پتانسیل های صنعتی استان گیلان در سال جهش تولید برپا شده است.
طبق گفته نماینده این مجموعه صنعتی، تمام قطعات موجود در نمایشگاه حاصل تولید دو شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران و شرکت پایا کلاچ است که ۹۰ درصد قطعات خودرو کشور را تولید می‌کنند.
باقری به معنی بخشی جهش تولید این مجموعه صنعتی اشاره و بیان کرد: در سال جهش تولید با تلاش و پشتکار مثال زدنی، تعداد نیروهای این مجموعه از ۷۵۰ نفر به ۱۱۵۰ نفر افزایش یافت و این بستر جهش همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود تا سال آینده ۶۰۰ نفر دیگر نیز به این مجموعه اضافه شوند.
وی، بومی سازی را اولویت اصلی این مجموعه دانست و افزود: بیش از ۴۰۰ قطعه در مجموعه شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودرو ایران و شرکت پایا کلاچ تولید می شود.
گفته می شود عمده نیاز خودروسازان داخلی توسط این مجموعه صنعتی در گیلان تامین می شود و طبق برآورد کاشناسان، این مجموعه مانع خروج بیش از ۶۰ میلیون یورو ارز از کشور شده است.
و همچنین در حوزه صادرات هم دستی بر آتش دارند و توانستند با صادرات محصولات با کیفیت خود در سال های اخیر بیش از دو و نیم میلیون یورو ارز وارد کشور کنند..
طبق گفته مدیران این مجموعه صنعتی در گیلان، موانع بانکی عمده ترین چالش های صنعت و تولید در استان بوده که می طلبد نگاه ویژه ای به این بخش شود.
صنعت تامین قطعات خودروسازی در گیلان با تکیه بر بومی سازی و دانش بومی، ضمن تحقق جهش تولید، نگاه ویژه به صادرات و ارزآوری دارد، که این مهم حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری می باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !