امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۹:۴۷:۰۰ - پنج شنبه ۱۶ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حل مشکلات گیلان اولویت رئیس دستگاه قضا
گیلنا – رئیس قوه قضائیه با تأکید بر آگاهی از مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف گفت: در چند هفته گذشته یک گروه ۳۰ نفره از همکاران و کارشناسان ما در قوه قضائیه در گیلان حضور یافته و مشکلات استان را در اختیار ما قرار دادند که ما امروز از ریز مشکلات و جزئیات آن آگاه […]

گیلنا – رئیس قوه قضائیه با تأکید بر آگاهی از مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف گفت: در چند هفته گذشته یک گروه ۳۰ نفره از همکاران و کارشناسان ما در قوه قضائیه در گیلان حضور یافته و مشکلات استان را در اختیار ما قرار دادند که ما امروز از ریز مشکلات و جزئیات آن آگاه و برای حل آنان تلاش و اقدامات لازم اتخاذ می‌شود‌.

واقف بر مشکلات گیلان هستم/ بررسی مشکلات ٣١ حوزه قضایى گیلان از سوی هیأت ۳۰ نفره

به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان گیلان  با بیان اینکه حضور در محضر مردم گیلان برای بنده یک افتخار بسیار گران‌قدر است، اظهار کرد: تمام مردم شهرستان‌های این استان که نزدیک به هشت هزار شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کردند سلام عرض کرده و همه مردم قهرمان‌پرور گیلان برای همه مسؤولان قابل‌احترام و تکریم هستند.

وی با خطاب به مردم شهیدپرور گیلان و ابراز ناراحتی از بابت عدم دیدار حضوری با مردم گفت: کشور در شرایط حساس کرونایی به سر برده و به این دلیل امکان حضور در اجتماعات مردمی وجود نداشته و ازاین‌جهت احساس خسران و از آنان عذرخواهی می‌کنم ولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه ما واجب است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل قضایی گیلان در این سفر یک‌روزه موردبررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: حتی‌الامکان در این سفر و در دیدار با مسؤولان استانی و قضایی مشکلات استان بررسی و آنچه را بتوان در این استان حل‌وفصل کرد حل و مسائل مربوط به مرکز در اولین جلسات در مرکز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود زیرا سفرهای ما به استان‌ها برای حل مشکلات باید ضمانت اجرایی داشته و پیگیری‌های مدون تا زمان حصول نتیجه انجام شود.

رئیسی با تأکید بر آگاهی از مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در چند هفته گذشته یک گروه ۳۰ نفره از همکاران و کارشناسان ما در قوه قضائیه در گیلان حضور یافته و ضمن بازدید از ۳۱ حوزه قضایی استان، مشکلات را در اختیار ما قرار دادند.

وی با بیان اینکه ما امروز در سفر خود به گیلان از ریز مشکلات و جزئیات آگاهیم، تصریح کرد: هرچه از مشکلات که در استان گیلان قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !