امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۷:۱۰ - جمعه ۴ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استانداری باانگیزه وکاری برای گیلان انتخاب شود
‘گیلنا – امام‌جمعه رشت با تأکید بر انتخاب استانداری مؤمن و باانگیزه برای گیلان گفت: نباید وضعیت استانداری گیلان هم‌چون شهرداری بلاتکلیف بماند و وزیر کشور هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین استاندار برای گیلان اقدام کند. به گزارش گیلنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با بیان […]

‘گیلنا – امام‌جمعه رشت با تأکید بر انتخاب استانداری مؤمن و باانگیزه برای گیلان گفت: نباید وضعیت استانداری گیلان هم‌چون شهرداری بلاتکلیف بماند و وزیر کشور هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین استاندار برای گیلان اقدام کند.

استانداری باانگیزه وکاری برای گیلان انتخاب شود

به گزارش گیلنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با بیان اینکه نمازجمعه قرارگاه ایمان و پایگاه مردم انقلابی و دردمند است، اظهار کرد: نمازجمعه پایگاه خوبان است اما بدین معنا نیست که اگر بعضی‌ها برای حضور در نماز جمعه تعلل دارند افراد خوبی نیستند.

وی با بیان اینکه نمازجمعه محل اطلاع رسانی حوادث داخلی و خارجی است، تصریح کرد: نمازجمعه نقشی بی‌بدیل در تحریک عواطف و تهییج مردم به سمت ارزش‌های انقلاب دارد و این نقش بی‌بدیل را دشمن نیز درک کرده ضمن اینکه نمازجمعه پایگاه وحدت مردم ایران و کشورهای اسلامی است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه ششم مرداد ماه سالروز گسترش زمین است، بیان کرد: طبق روایات زمانی که زمین را آب فرا گرفت، کعبه نخستین خشکی بود که از آب بیرون آمد و روزه گرفتن در روز دحوالارض و بهره بردن از ثواب بسیار در این روز تأکید شده است.

فلاحتی به روز ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ششم مرداد ماه اشاره کرد و افزود: با تبریک این روز به دست اندرکاران امر فنی‌وحرفه ای، امیدوارم کارآفرینان خروجی مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای باشند.

وی با اشاره به حادثه خونین مکه در نهم مردادماه سال ۱۳۶۶ بیان کرد: امام(ره) فرمودند که در وقت مناسب انتقام این روز را از آمریکا و آل سعود می‌گیریم و اکنون عربستان در یمن در حال خفه شدن است.

امام‌جمعه رشت به نشست مقام معظم رهبری با نیروهای مقاومت و حماس اشاره کرد و گفت: پیروزی بدون مقاومت به دست نمی‌آید و موضوع فلسطین به نفع مردم این سرزمین و دنیای اسلام تمام می‌شود.

فلاحتی با بیان اینکه افول موریانه‌ای رژیم صهیونیستی را از درون شاهد هستیم، تصریح کرد: به دلیل فقدان رهبران توانمند، وجود رهبران خودفروخته و حمایت نکردن رهبران کشورهای اسلامی، ملت فلسطین هنوز به اهداف خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه نباید وضعیت استانداری گیلان هم‌چون شهرداری بلاتکلیف بماند، افزود: البته اینگونه نخواهد شد و به طور قطع صدای ما به وزیر محترم کشور خواهد رسید.

امام‌جمعه رشت با تقاضا از وزیر کشور مبنی بر انتخاب سریعتر استاندار برای گیلان گفت: باید استاندار مؤمن، انقلابی، دارای اراده برای کار، فارغ از زدوبندها و نگاه‌های سیاسی و در مسیر انقلاب و ارزش‌ها در استان گیلان معرفی شود.

فلاحتی با اشاره به برگزاری جلسات  شورای فرهنگ عمومی گیلان بیان کرد: موضوع حجاب، هنجارها، هنجارشکنان و طرح‌های سالم‌سازی دریا به خوبی بررسی می‌شود و تمام مسؤولان استان پای کار هستند.

وی با قدردانی از قوای مسلح به ویژه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و نیروی دریایی مستقر در گیلان، افزود: طرح ناظر یک نیروی انتظامی به خوبی پاسخگوی کشف حجاب در خودروها بوده است.

امام‌جمعه رشت کشف حجاب در خودرو را گناه، خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف عقاید مردم مسلمان دانست و گفت: آینده گیلان را خوب می‌بینیم زیرا گیلانی‌ها مردمی عاقل، فهمیده و منطقی هستند و اگر بدانند طبق قانون و موازین اسلامی باید حجاب را در خودرو، معابر عمومی و سواحل رعایت کنند این امر را انجام می‌دهند.

فلاحتی با اشاره به واگذاری طرح‌های سالم‌سازی دریا، تصریح کرد: مسؤولان دقت لازم در واگذاری طرح‌های سالم‌سازی را داشته باشند تا در آینده مشکلی ایجاد نشود و برخی افراد مدعی این مناطق نشوند، واگذاری ساحل دریا برای اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا و اشتغال‌زایی مشکلی ندارد اما طوری نشود که بعدها عده‌ای ادعای مالکیت کنند./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !