امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۱۲:۲۲ - پنج شنبه ۹ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد نماینده رودبار از خبرنگاران؛
بار کوتاهی مدیران را به گردن نماینده نیاندازید
    گیلنا –  نماینده رودبار در مجلس یازدهم با اشاره به برخی شیطنت های رسانه ای، گفت: برخی رسانه ها بار کم کاری مدیران را به گردن نماینده می اندازند که این نهایت بی انصافی بوده و هیچ کمکی به توسعه و پیشرفت شهرستان نمی کند.   به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند […]

 

 

گیلنا –  نماینده رودبار در مجلس یازدهم با اشاره به برخی شیطنت های رسانه ای، گفت: برخی رسانه ها بار کم کاری مدیران را به گردن نماینده می اندازند که این نهایت بی انصافی بوده و هیچ کمکی به توسعه و پیشرفت شهرستان نمی کند.

 

به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان، به تشریح عملکرد هشت ماهه خویش پرداخت و اظهار کرد: در این ۸ ماه بارها به عنوان موافق و مخالف در مجلس سخنرانی کردم و در ۳ ماه دوم، طبق آمار و پژوهش‌ها، جزء ۱۰ نماینده فعال در تصمیمات مجلس هستم.

به گفته وی، تلاش اعضای کمیسیون تلفیق مجلس یازدهم واقعی سازی بودجه ۱۴۰۰ است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه تمامی اظهارنظرها در کمیسیون تلفیق با حضور نمایندگان دولت انجام شده و سپس به رأی گذاشته می‌شود، تصریح کرد: در تصمیم‌گیری‌ها مراکز خارج از مجلس نیز اظهار نظر می‌کنند و بعد از آن نمایندگان تصمیم گیری می‌کنند.

گودرزوند چگینی  با تاکید بر واقعی سازی بودجه سال آتی، گفت: لایحه بودجه دولت وابستگی زیادی به نفت دارد و ۲۰ درصد برای صندوق توسعه ملی درنظر گرفته شده و اختلاف مجلس و دولت سر اختلاف بین ۳۸ درصد و ۲۰ درصد بود.

به اعتقاد وی، از ۹۳ هزار میلیارد تومانی که دولت تصویب کرده، ۵۳ هزار میلیارد به فروش اوراق و بقیه به صرفه جویی بستگی دارد که این کار در بودجه بی معنی است و دولت باید مصوبات را انجام دهد.

نماینده مردم رودبار با بیان اینکه مجلس در تعیین قیمت ارز دخالت نکرد، معتقد است؛ بودجه تورم ایجاد می‌کند و بسیاری از منابعی که می‌توانست درنظر گرفته شود، دولت ندیده بود مثلا بحث کالاهای لوکس که دولت با ارز ۴۲۰۰ تومانی دیده بود و خیلی از کالاهایی که وارد عوارض گمرکی شده بود.

گودرزوند چگینی با اشاره به طرح های مالیاتی مجلس، گفت: میزان مالیات امسال به ۴ میلیون مصوب شد که با خط میانگین فقر کشور فاصله زیادی ندارد البته برای تنظیم و تعادل خط فقر مالیات برای حقوق بالا را پلکانی کردیم و از محل آن برای فقرا یارانه درنظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه برای حقوق‌های نجومی سقف حداکثر ۳۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است تصریح: اگر حقوق کسی بالاتر باشد، موظف است ۳۵ درصد مالیات بدهد که این امر برای آن شخص به صرفه نیست.

به گفته عضو کمیسیون تلفیق مجلس، حقوق پاداش سال حداکثر ۴۷۰ میلیون تومان مصوب شه است..

نماینده رودبار در مجلس یازدهم اولویت اصلی خویش را پرداختن به روستاها عنوان کرده و گفته؛ راه، آب و جاده مهمترین مشکلات روستاها است از این رو ۱۰ میلیارد تومان برای راه های روستایی رودبار درنظر گرفتیم و پیمانکار باید به زودی کار خود را شروع کند.

چگینی با انتقاد از بی بهره بودن روستاهای منطقه بلوکات از سد آیت الله بهجت، گفت: ۲۸ روستای این منطقه مشکل آب دارند و پس از تاسیس این سد، برای این روستاها هیچ فکری نشده و کد و بودجه ای برای آن در کار نیست و پیگیری کردیم که بودجه ملی برای آن لحاظ شود.

وی از پیش بینی ۸ میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب شهرستان رودبار خبر داد و اضافه کرد: پیگیر آن هستیم مشکلات آب و فاضلاب روستاها را رفع کنیم.

نماینده رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه در اجرای طرح هادی روستاها مشکل داریم، گفت: در کمیسون تلفیق ۲ هزار میلیارد تومان برای طرح هادی کشور اختصاص یافته است که می‌تواتد طرح‌های هادی را تکمیل کند و قول‌هایی داده شده تا زمان اجرای طرح هادی به زیر ۶ ماه برسد.

گودرزوند با اشاره به موضوعات مربوط به طرح قیر رایگان بیان کرد: یک میلیون تن قیر رایگان برای حوزه‌های شهری و روستایی در نظر گرفته شده و به فرماندار گفتم که سهم شهرستان خود را پیگیری و دریافت کند و این وظیفه شورای شهر و شهرداری‌ها است که این موضوع را پیگیری کنند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی شرکت‌های امیر منصور آریا، اولویت این شرکت‌ها را واگذاری دانست و بیان کرد: دو شرکت ام دی اف و یک شرکت آب معدنی است که برای من فعال شدن این شرکت‌ها با ظرفیت کامل بسیار مهم است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به خاموشی های اخیر در سراسر کشور و بویژه گیلان، گفت: باید بررسی شود که آیا خاموشی ها در همه جای کشور با عدالت اجرا می‌شود یا خیر، طبق گزارش‌های دریافتی از شرکت‌های صنعتی گیلان، استان ما بیشتر از سایر استان‌ها خاموشی دارد.

گودرزوند چگینی خبرهای امیدوار کننده ای برای معدن سنگرود داد و گفت: این معدن در مزایده گذاشته شد و اهلیت فردی که در آنجا فعالیت می‌کند برایم مهم است زیرا اشتغال منطقه عمارلو را متحول می‌کند و امیدواریم تا پایان سال این کار شروع شود و در ۱۴۰۰ جذب نیرو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۲ روستای صعب العبور و کوهستانی رودبار از نعمت گاز محروم هستند، اضافه کرد: اعلام کردیم که این روستاها در ۱۴۰۰ باید در نوبت گازکشی قرار بگیرند و شهرستان مان را سبز کنیم.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های ارزشمند آب گرم سنگرود، گفت: طرح گردشگری برای آب گرم سنگرود تعریف شده که اگر به اجرا برسد اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد.

گودرزوند چگینی با اشاره به عزل و نصب ها در شهرستان، تصریح کرد: در عزل و نصب ها هیچ دخالتی نداشته و ندارم و معتقدم مدیری که تلاش می کند باید از آن حمایت کرد و برعکس، مدیری که کوتاهی کند باید برود.

وی با اشاره به برخی شیطنت های رسانه ای، افزود: برخی رسانه ها بار کم کاری مدیران را به گردن نماینده می اندازند که این نهایت بی انصافی بوده و هیچ کمکی به توسعه و پیشرفت شهرستان نمی کند.

نماینده رودبار با بیان اینکه با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ام که حتما باید بماند، تصریح کرد: هر مدیری در کارش موفق باشد و خدمت صادقانه را سرلوحه کارش قرار دهد مورد حمایت است.

چگینی با انتقاد از رفتار محافظه کارانه برخی رسانه ها و خبرنگاران در دوره های گذشته، گفت: عده ای به گونه ای وانمود می کنند که تمام مشکلاتی که در چهل سال گذشته وجود داشته در ظرف شش و هفت ماهه گذشته بوجود آمده است و من نگران این رفتار اشتباه است و اینگونه رفتارها به شهرستان ضربه می زند.

وی با بیان اینکه همه مشکلات را نباید گردن نماینده انداخت، افزود: برخی رسانه های شهرستان اقدامات صورت گرفته از سوی نماینده را نمی بینند و فقط زومشان روی مشکلات ۴۰ سال گذشته به ارث رسیده شهرستان است.

نماینده رودبار با بیان اینکه حیثیت و آبرویم را برای خدمت به مردم گذاشته ام، گفت: رسانه ها در قلم زدن انصاف را رعایت کنند و واقعیت ها را ببینند و بنویسند.

گودرزوند چگینی با اشاره به سکوت شکننده رسانه ها و خبرنگاران شهرستان در زمان اجرای ساخت سد شهربیجار(آیت الله بهجت) و عدم برخورداری مردمان منطقه از آن سد، گفت: چرا رسانه ها و خبرنگاران از بی بهره بودن مردمان بلوکات از آب سد شهر بیجار سکوت کردند و کسی صدایش در نیامد؟

وی با بیان اینکه رویه کار بنده به مانند گذشتگان نیست، افزود: تمام تلاشم را برای خدمت به مردم خوب شهرستان رودبار و استان گیلان و کشور می کنم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !