امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۳۸:۵۷ - یکشنبه ۵ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نقش اثرگذار رسانه ها در کاهش فساد
  به گزارش گیلنا از رشت، نماینده لنگرود در مجلس یازدهم در دیدار با پارسا مسئول بسیج رسانه گیلان، ظرفیت رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف را ارزشمند و اثرگذار برشمرد و اظهار کرد: حضور رسانه‌های انقلابی در عرصه جنگ نرم باید قوی‌تر باشد. پرویز محمدنژاد با تاکید بر حفظ نظام و انقلاب اسلامی، گفت: یکی از […]

 

به گزارش گیلنا از رشت، نماینده لنگرود در مجلس یازدهم در دیدار با پارسا مسئول بسیج رسانه گیلان، ظرفیت رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف را ارزشمند و اثرگذار برشمرد و اظهار کرد: حضور رسانه‌های انقلابی در عرصه جنگ نرم باید قوی‌تر باشد.

پرویز محمدنژاد با تاکید بر حفظ نظام و انقلاب اسلامی، گفت: یکی از ابزار قدرتمند و اثرگذار حفظ، دوام و قوام انقلاب اسلامی، رسانه است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران بازوان توانمند و اثرگذار جامعه در روشنگری موضوعات مختلف هستند، که باید به آنها بها داده شود.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در روشنگری، تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران با روشنگری و اطلاع رسانی درست می‌توانند جلوی بسیاری از فسادها را بگیرند و یا کاهش دهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !