امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۰۰:۱۲ - پنج شنبه ۲ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:
کشف قریب به ۲۶ میلیارد تومان کالای قاچاق در گیلان
گیلنا- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف قریب  به ۲۶ میلیارد تومان کالای قاچاق طی سه روز، گفت: ۱۵۸ متهم در این باره دستگیر شدند. به گزارش گیلنا از  رشت، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به کشف بیش از ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق، اظهار کرد: این کالاها طی سه روز گذشته و در […]

گیلنا- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف قریب  به ۲۶ میلیارد تومان کالای قاچاق طی سه روز، گفت: ۱۵۸ متهم در این باره دستگیر شدند.

بیش از ۲۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در گیلان کشف شد

به گزارش گیلنا از  رشت، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به کشف بیش از ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق، اظهار کرد: این کالاها طی سه روز گذشته و در قالب طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه این سوخت، چوب جنگلی، مواد غذایی، دستگاه استخراج ارز دیجیتال، لوازم جانبی تلفن، تجهیزات رایانه‌ای، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی از جمله کالاهای کشف شده در این طرح هستند، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برآورد کردند.

سردار ملکی از دستگیری ۱۵۸ متهم و تشکیل ۱۵۰ فقره پرونده قاچاق در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به موقعیت جغرافیایی گیلان در مسیر کریدور شمال به جنوب کشور، اضافه کرد: با اجرای این گونه طرح‌ها، به شدت با قاچاق کالا مبارزه می‌کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !