امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۴۳:۴۲ - پنج شنبه ۲ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بخشدار خورگام رودبار خبر داد؛
بارش یک متری برف در ارتفاعات خورگام رودبار
گیلنا – بخشدار خورگام رودبار از بارش یک متری برف در شاه شهیدان رودبار و نیم متری برف در شهر بره سر خبر داد و گفت: در حال حاضر شرایط عادی است. به گزارش گیلنا از رودبار، بهنام رضایی مقدم با اشاره به بارش نزولات آسمانی در استان، گفت: بارش برف که از شامگاه دیشب […]

گیلنا – بخشدار خورگام رودبار از بارش یک متری برف در شاه شهیدان رودبار و نیم متری برف در شهر بره سر خبر داد و گفت: در حال حاضر شرایط عادی است.

بارش یک متری برف در ارتفاعات خورگام رودبار/ شرایط عادی است

به گزارش گیلنا از رودبار، بهنام رضایی مقدم با اشاره به بارش نزولات آسمانی در استان، گفت: بارش برف که از شامگاه دیشب در بخش خورگام رودبار و دیگر نقاط استان شروع شده ارتفاع آن در برخی نقاط به یک متر می‌رسد.

وی افزود: ارتفاع برف در شهر بره سر به نیم متر و در برخی روستاهای بخش خورگام نظیر شاه شهیدان به ۸۰ سانتی متر الی یک متر می‌رسد.

بخشدار خورگام رودبار از آمادگی مدیریت بحران در این بخش خبر داد و گفت: راه اصلی بره سر به توتکابن باز بوده و با تلاش عوامل راهداری شهرستان راه‌های فرعی در حال بازگشایی است.

رضایی مقدم اضافه کرد: در حال حاضر شرایط بخش عادی بوده و همه چیز تحت کنترل و مدیریت است.

وی ادامه داد: تاکنون قطعی گاز، برق و آب گزارش داده نشده و در حال حاضر مشکل سوخت در منطقه وجود ندارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !