امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۱:۴۹ - یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درخشش گیلانی ها در “اوسیما”
گیلنا –  کونگ فوکاران گیلانی در اولین دوره مسابقات اوسیما(هنرهای فردی) بین سبکی فدراسیون کونگ فو درخشیدند. به گزارش گیلنا از رشت، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان اظهار داشت: در جریان اولین دوره مسابقات اوسیما(هنرهای فردی کونگ فو) بین سبکی فدراسیون که به صورت مجازی برگزار شد، کونگ فوکاران گیلانی با […]

گیلنا –  کونگ فوکاران گیلانی در اولین دوره مسابقات اوسیما(هنرهای فردی) بین سبکی فدراسیون کونگ فو درخشیدند.

کونگ فوکاران گیلانی در مسابقات اوسیما بین سبکی فدراسیون درخشیدند

به گزارش گیلنا از رشت، رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان اظهار داشت: در جریان اولین دوره مسابقات اوسیما(هنرهای فردی کونگ فو) بین سبکی فدراسیون که به صورت مجازی برگزار شد، کونگ فوکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

مجید مهروانی افزود: در پایان این مسابقات و در بخش ری کیما، آکیتاکه، سای رده سنی بزرگسالان، فردین عاشوری توآکار شایسته گیلانی با درخشش خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد و مدال طلا این بخش را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: همچنین در همین بخش در رده سنی بزرگسالان، محسن خدابنده دیگر ورزشکار و گیلماکار شایسته استان گیلان موفق شد مقام سوم را کسب کند تا مدال برنز این بخش نیز به استان گیلان تعلق گیرد.

وی بیان کرد: در اولین دوره رقابت های اوسیما (هنرهای فردی کونگ فو)  بین سبکی فدراسیون، زبده ترین کونگ فوکاران سراسر کشور در سبک های مختلف و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به صورت مجازی با هم به رقابت پرداختند که فیلم های این کونگ فوکاران توسط داوران در تهران مورد قضاوت قرار گرفت و در نهایت نیز نفرات برتر این رقابت ها اعلام شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان خاطرنشان کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !