امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۰۱:۳۱ - سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
احکتار میلیاردی روغن در رودبار
به گزارش گیلنا از رودبار، سردار “عزیزاله ملکی”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زیادی روغن خام در انبار شرکتی در شهرستان رودبار مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس […]

به گزارش گیلنا از رودبار، سردار “عزیزاله ملکی”  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زیادی روغن خام در انبار شرکتی در شهرستان رودبار مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و انبار این شرکت مورد شناسایی قرار گرفت افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۸۳ تن و ۲۶۳ کیلوگرم روغن خام فرآوری نشده برای مصارف خوراکی در بازرسی از این انبار خبر داد و اذعان داشت: در این رابطه متهم ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارشناسان ارزش روغن‌های احتکاری کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار ملکی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !