امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۰۵:۵۶ - سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد نماینده آستارا از افسارگسیختگی در فضای مجازی
گیلنا- نماینده آستارا در مجلس با اشاره به نبود نظارت در فضای مجازی و افسار گسیختگی در این فضا، گفت: فضای مجازی به محلی برای تسویه حساب های شخصی تبدیل شده است. به گزارش گیلنا از رشت، غلامرضا مرحبا نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر بسیج رسانه استان گیلان ضمن بازدید […]

گیلنا- نماینده آستارا در مجلس با اشاره به نبود نظارت در فضای مجازی و افسار گسیختگی در این فضا، گفت: فضای مجازی به محلی برای تسویه حساب های شخصی تبدیل شده است.

افسار گسیختگی موجود در فضای مجازی قابل قبول نیست

به گزارش گیلنا از رشت، غلامرضا مرحبا نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر بسیج رسانه استان گیلان ضمن بازدید از دفتر این سازمان با «مهدی پارسا» رئیس بسیج رسانه استان دیدار و گفتگو کرد.

مرحبا در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه و خبرنگاران در جامعه، اظهار کرد: اصل کار رسانه‌ها و خبرنگاران باید بر پایه صداقت باشد.

وی با بیان اینکه دنیای رسانه وارد عرصه وسیع و گسترده‌ای شده است، تصریح کرد: ورود فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سبب تضییع حقوق نشریات مکتوب شده است و از طرفی دیگر نابه سامانی های زیادی در فضای مجازی به چشم می‌خورد که قابل کنترل نیست.

نماینده آستارا در مجلس با انتقاد از  افسارگسیختگی در فضای مجازی، اظهار کرد: در فضای مجازی به راحتی به افراد و شخصیت‌ها تهمت می‌زنند، توهین می‌کنند و این فضا بستری شده تا افراد امیال‌های شخصی را پیاده کنند و کسی هم مانعی برای آنها ایجاد نخواهد کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !