امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۵۳:۰۲ - جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حاج قاسم دنبال “حق” بود
گیلنا – – رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راه حاج قاسم با نهضت مقاومت تکمیل می‌شود، گفت: بیرون و اخراج آمریکا، نابودی رژیم صهیونیستی، آزادی امت اسلامی در منطقه تحت سرپرستی و ولایت‌فقیه امکان‌پذیر است. به گزارش  گیلنا از رشت، سردار بهروز جلایی در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی […]

گیلنا – – رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راه حاج قاسم با نهضت مقاومت تکمیل می‌شود، گفت: بیرون و اخراج آمریکا، نابودی رژیم صهیونیستی، آزادی امت اسلامی در منطقه تحت سرپرستی و ولایت‌فقیه امکان‌پذیر است.

راه حاج قاسم با نهضت مقاومت تکمیل می‌شود

به گزارش  گیلنا از رشت، سردار بهروز جلایی در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه تمام اقلام و مادیات را آسیب‌هایی تهدید می‌کند، اظهار کرد: آفت‌هایی نیز وجود دارد که درون و داشته‌های معرفتی و معنوی انسان را دچار آسیب می‌کند و برای قرار داشتن روی ریل معرفت ابتدا باید شناخت توحیدی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه خداوند همه انسان‌ها را در شرایط مختلف امتحان می‌کند، گفت: خداوند همواره در حال افزایش افراد شجاع و باایمان است که پس از موفقیت انسان از آزمایش‌ها حتماً نصرت الهی حاصل می‌شود.

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) فومن با اشاره به شاخص‌های اساسی مکتب حاج قاسم گفت: انقلاب انفجار نور بود و حاج قاسم‌ها و شهدا ستارگان این نور عظیم هستند که یکی از مهم‌ترین از شئون عاقبت‌به‌خیری معرفت و نسبت ما با ولایت‌فقیه است‌.

جلایی با بیان اینکه اخلاص و تقوا از تأکیدات دین است، افزود: محیط در تربیت انسان‌ها اثرگذار است و حضور افراد در محافل مختلف دلیل بر خوب یا بد بودن کسی نمی‌تواند باشد.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره به دنبال حق‌گویی بود و اقتضای زمانه را در نظر می‌گرفت، تصریح کرد: راه حاج قاسم با نهضت مقاومت تکمیل می‌شود و بیرون و اخراج آمریکا، نابودی رژیم صهیونیستی، آزادی امت اسلامی در منطقه تحت سرپرستی و ولایت‌فقیه امکان‌پذیر است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !