امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۲:۱۵ - سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار عروج: قدرت ما در مقاومت اعتقادی است
‘گیلنا – مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اگر از بیرون به داخل نگاه کنیم میدان را به دشمن می‌دهیم، گفت: متأسفانه در برخی‌ها ظهور و بروز پیداکرده و موجب این شده که میدان‌ها به‌صورت انفرادی شکل بگیرد و همه‌چیز را از حالت اختیاری به اجباری کشیده‌اند. به گزارش گیلنا از بندرانزلی، […]

‘گیلنا – مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه اگر از بیرون به داخل نگاه کنیم میدان را به دشمن می‌دهیم، گفت: متأسفانه در برخی‌ها ظهور و بروز پیداکرده و موجب این شده که میدان‌ها به‌صورت انفرادی شکل بگیرد و همه‌چیز را از حالت اختیاری به اجباری کشیده‌اند.

به گزارش گیلنا از بندرانزلی، سردار خسرو عروج  در ویژه‌ برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد موسی‌ابن‌جعفر(ع) این شهرستان با بیان اینکه قدرت ما در مقاومت اعتقادی است، اظهار کرد: از دیدگاه ما رمز پیروزی همیشه ثابت است و این‌گونه دیگر هیچ فرقی نمی‌کند که تعداد لشکریان دشمن و تجهیزاتشان چقدر است و این باید مبنای ساخته‌شدن فرزندان این مرزوبوم باشد و با این زیربنا زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه ما باید نگاهمان از درون به بیرون باشد نه بالعکس، گفت: اگر این‌گونه بود آن‌وقت خداوند صفت شجاعت به شما می‌دهد و این شجاعت وحدت‌آفرین است که نمونه‌ای از آن را می‌توان در حاج قاسم دید که در کنار شجاعتش چگونه در میان اقشار مردم وحدت‌آفرین شد، این انقلاب روشنگر تمام زوایای زندگی حاج قاسم بوده است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر همین دیدگاه برعکس باشد و از بیرون به داخل نگاه کنیم میدان را به دشمن می‌دهیم، افزود: این دیدگاه خطرآفرین است که متأسفانه در برخی‌ها ظهور و بروز پیداکرده و موجب این شده که میدان‌ها به‌صورت انفرادی شکل بگیرد و همه‌چیز را از حالت اختیاری به اجباری کشیده‌اند.

عروج با تأکید بر اینکه به هرکسی از حماسه حسینی ما بگویید چیزی جز ترسیدن ندارد، بیان کرد: در سال‌های گذشته یکی از رئیس‌جمهورهای آمریکا اعتراف کرد که ما در دنیا با یک جماعت جدیدی طرف شده‌ایم که اگر هم بمیرند بازهم می‌گویند ما پیروزیم.

وی با ابراز خرسندی از آینده نظام اسلامی ایران گفت: به‌قدری به آینده خوش‌بینم که از قدیم خوش‌بین‌تر هستم چون باید همین‌طور می‌شد و ما به‌زودی در آسایش کارهای اقتصادی خودمان را رو می‌کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !