امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۱۶:۳۳ - دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس بسیج رسانه گیلان خبر داد:
برگزاری دهه بصیرتِ مجازی در گیلان
  گیلنا- رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: بنا داریم به خاطر شیوع کرونا و شرایط حساس این روزها، دهه بصیرت را به صورت مجازی و گفتمان های زنده از طریق اینستاگرام برگزار کنیم به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا در نشست هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه و بسیج دانشجویی گیلان با محوریت نقش […]

 

گیلنا- رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: بنا داریم به خاطر شیوع کرونا و شرایط حساس این روزها، دهه بصیرت را به صورت مجازی و گفتمان های زنده از طریق اینستاگرام برگزار کنیم

به گزارش گیلنا از رشت، مهدی پارسا در نشست هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه و بسیج دانشجویی گیلان با محوریت نقش رسانه در دهه بصیرت، این دهه را یادآور حماسه بزرگ و تاریخی برای ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: مردم گیلان در پیروی از ولایت پیش رو بودند و حماسه ۸ دی را خلق کردند.
به گفته وی، تبیین و بررسی اتفاقات و ابعاد گسترده فتنه ۸۸ و همچنین حماسه ۸ و ۹ دی می بایست جزء اولویت های رسانه ها قرار گیرد.
رئیس بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به ظرفیت های ارزشمند رسانه های استان در بخش فضای مجازی بویژه اینستاگرام، بکارگیری از این ظرفیت ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: بنا داریم به خاطر شیوع کرونا و شرایط حساس این روزها، دهه بصیرت را به صورت مجازی و گفتمان های زنده از طریق اینستاگرام برگزار کنیم.
پارسا با اشاره به اهمیت دهه بصیرت و بازخوانی وقایع فتنه ۸۸، تصریح کرد: بصیرت افزایی محور اصلی گفتگوهای مجازی بوده و می بایست رسانه ها به این موضوع توجه کنند.

* رسانه ها بهترین ابزار برای تبیین حقایق تلخ و شیرین فتنه ۸۸ هستند
مسئول بسیج دانشجویی گیلان هم با گرامیداشت یومالله ۸ و ۹ دی و دهه بصیرت، گفت: دهه بصیرت که نمایان گر اتفاقات تلخ و شیرین و تاریخ ساز برای نظام مقدس اسلامی است باید باشکوه تر از گذشته برگزار شود.
محمدمهدی نیازمند بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای استان را برای گرامیداشت ۸ و ۹ دی مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: رسانه ها بهترین ابزار برای تبیین حقایق تلخ و شیرین فتنه ۸۸ هستند و می بایست این رسالت را به خوبی عملی کنند.
وی از همراهی خبرنگاران و همچنین بسیج رسانه استان گیلان در برپایی مجازی هفته بصیرت قدردانی کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !