امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۵۲:۵۳ - دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برف روبی ۱۵۰۰ کیلومتر راه های گیلان
گیلنا – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه همچنان تلاش راهداری برای بازگشایی راه‌ها از برف ادامه دارد، گفت: همچنان هفت محور روستایی در سیاهکل، رودبار و رودسر مسدود است. به گزارش گیلنا از رشت، فریبرز مرادی با بیان اینکه همچنان راهداران استان در حال برف‌روبی شریان‌های اصلی استان هستند، اظهار کرد: […]

گیلنا – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه همچنان تلاش راهداری برای بازگشایی راه‌ها از برف ادامه دارد، گفت: همچنان هفت محور روستایی در سیاهکل، رودبار و رودسر مسدود است.

تداوم تلاش راهداران گیلانی برای بازگشایی هفت محور روستایی از برف

به گزارش گیلنا از رشت، فریبرز مرادی با بیان اینکه همچنان راهداران استان در حال برف‌روبی شریان‌های اصلی استان هستند، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۴۸۲ کیلومتر از راه‌های استان برف‌روبی شده‌اند.

وی با اشاره به حجم بالای برف‌روبی انجام شده در استان از آغاز بارش برف تاکنون، گفت: تاکنون پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۲۵۰ مترمکعب برف از راه‌های استان کنار زده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه همچنان برف‌روبی در معابر برخی از شهرستان‌ها ادامه دارد، گفت: برف‌روبی در برخی از راه‌های روستایی شهرستان‌های سیاهکل، رودبار و رودسر همچنان ادامه دارد.

مرادی با اعلام اینکه در حال حاضر هفت محور روستایی در گیلان مسدود است، بیان کرد: دو محور مسدود ذر شهرستان سیاهکل، یک محور روستایی در رودبار و چهار محور روستایی در شهرستان رودسر همچنان مسدود است اما تلاش‌ها برای بازگشایی توسط راهداری ادامه دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !