امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۲۹:۴۱ - یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شیب نزولی شیوع کرونا در گیلان
گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کاهش آمار افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان خبر داد و گفت: بعد از هفته‌ها تعداد افراد بستری‌شده در بیمارستان‌های استان به زیر ۵۰۰ نفر رسیده و هم‌اکنون ۴۹۰ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند. به گزارش گیلنا از رشت، آبتین حیدرزاده  با بیان […]

گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کاهش آمار افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان خبر داد و گفت: بعد از هفته‌ها تعداد افراد بستری‌شده در بیمارستان‌های استان به زیر ۵۰۰ نفر رسیده و هم‌اکنون ۴۹۰ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

شیب نزولی شیوع کرونا در گیلان/بستری کمتر از ۴۹۰ بیمار کرونایی در استان

به گزارش گیلنا از رشت، آبتین حیدرزاده  با بیان اینکه کماکان در استان گیلان هیچ شهر قرمزی وجود ندارد، اظهار کرد: با همکاری مردم و تمامی اصناف از اول آذرماه تاکنون هیچ شهر قرمزی در استان وجود ندارد ولی این امر نماید باعث بی‌توجهی مردم به پروتکل‌های بهداشتی شود.

وی از کاهش آمار افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان خبر داد و افزود: بعد از هفته‌ها تعداد افراد بستری‌شده در بیمارستان‌های استان به زیر ۵۰۰ نفر رسیده و هم‌اکنون ۴۹۰ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه دورهمی های خانوادگی همچنان مهم‌ترین عامل ابتلا شدن افراد به کرونا است، بیان کرد: از ۴۹۰ نفر افراد بستری در بیمارستان‌های استان ۹۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده که ۵۰ درصد آنان در دورهمی های خانوادگی به کووید ۱۹ مبتلا شدند.

حیدرزاده یکی از راه‌های مقابله با کرونا و کاهش افراد مبتلا شده به کووید ۱۹ را دوری از دورهمی های خانوادگی دانست و تصریح کرد: در روزهای سرد زمستان و با افزایش برودت هوا دورهمی های خانوادگی افزایش پیداکرده و در صورت ادامه داشتن این روند افراد مبتلابه کرونا دوباره با افزایش مواجه می‌شود لذا از تمامی مردم درخواست دارم در این روزها از دورهمی های خانوادگی خودداری کنند.

وی با تأکید بر توجه به نکات بهداشتی در فصل زمستان گفت: ویروس‌هایی که بر ریه تأثیر می‌گذارند اکثراً در فصل زمستان میزان شیوع آن افزایش پیدا می‌کند به همین منظور مردم باید روزانه دومرتبه درها و پنجره‌های منزل را باز نگه‌دارند تا هوا تهویه شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !